Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg går på p-piller, men etter at jeg fikk barn så har jeg mistet kontrollen over de. Før jeg fikk barn glemte jeg aldri en pille, men siste månedene har jeg glemt en pille hver uke. (Jeg tar den 8 t for sent) Jeg kan jo ikke fortsette slik, så jeg er på jakt etter annen type prevensjon. Spiral er uaktuelt for meg. Er p-ring en ok type prevensjon? P-plaster? Hvis bivirkning er at mensen forsvinner så er det helt greit for meg. Hva bruker du som du er fornøyd med? Anonymous poster hash: a48f6...2c6
C&M&H Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Jeg er veldig førnøyd med kobberspiral! Ingen hormoner, trenger ikke tenke på prevansjon i det heletatt på minst 3 år.. Hvorfor er det utaktuelt for deg??
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Hormonspiral. Anonymous poster hash: e7b13...b96
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Jeg er veldig førnøyd med kobberspiral! Ingen hormoner, trenger ikke tenke på prevansjon i det heletatt på minst 3 år.. Hvorfor er det utaktuelt for deg??Jeg har angst. Hi Anonymous poster hash: a48f6...2c6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Hormonspiral, det beste som har skjedd meg Anonymous poster hash: 4217a...9c1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Jeg er gravid- funker som en kule 😜 Har brukt p- ring i alle år og vært veldig fornøyd. Nå før siste graviditet var jeg ikke like fornøyd - mannen kjente den og da måtte jeg ta den ut hver gang vi skulle ha sex. Ting har vel forandret seg litt oppi der ☺️ Finner en annen løsning etter denne graviditeten (som var planlagt;) ) Anonymous poster hash: 6f869...4df
C&M&H Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Jeg er veldig førnøyd med kobberspiral! Ingen hormoner, trenger ikke tenke på prevansjon i det heletatt på minst 3 år.. Hvorfor er det utaktuelt for deg??Jeg har angst. Hi Anonymous poster hash: a48f6...2c6 Mot spiral?? Det et det ingen grunn til!! Hva et det som er så angstfremkallende med det?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Jeg ble gravid på hormonspiral, og sitter her med barn nr 4 nå, om du ikke skal ha flere barn vil jeg anbefale sterilisering 😊 ellers har jeg ingen gode råd, pga dårlig erfaring (eller, ville jo ikke vært denne gutten foruten heller da men) 😄 Anonymous poster hash: 25f12...1f6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Jeg er sterilisert :-) Anonymous poster hash: 6c813...f36
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Mannen er sterilisert. Det er jeg veldig fornøyd med Anonymous poster hash: 234b2...559
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 Spiral, var utrolig fornøyd, men ble gravid med kobberspiralen. Nå skal jeg sette inn hormonspiral. Som legen min sa om å sette inn spiral - har man født barn er ikke innsettingen noe å bekymre seg for, han hadde helt rett spør du meg. Har du dårlig erfaring med spiral siden du sier det er uaktuelt ? Anonymous poster hash: c7e55...bc6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 Jeg er veldig førnøyd med kobberspiral! Ingen hormoner, trenger ikke tenke på prevansjon i det heletatt på minst 3 år.. Hvorfor er det utaktuelt for deg??Jeg har angst. Hi Anonymous poster hash: a48f6...2c6 Mot spiral?? Det et det ingen grunn til!! Hva et det som er så angstfremkallende med det? Jeg har generelt angst mot flere ting. Det er ikke så lett å forstå hvis man ikke er/har vært der selv :-) I samråd med min lege er vi enige om at spiral ikke er tingen for meg. Anonymous poster hash: a48f6...2c6
Mamma_til_2 Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Kobberspiral det er fantastisk ingen hormoner presis mens slipper og tenke 😆
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 Jeg er veldig førnøyd med kobberspiral! Ingen hormoner, trenger ikke tenke på prevansjon i det heletatt på minst 3 år.. Hvorfor er det utaktuelt for deg??Jeg har angst. Hi Anonymous poster hash: a48f6...2c6 Mot spiral?? Det et det ingen grunn til!! Hva et det som er så angstfremkallende med det?Jeg har generelt angst mot flere ting. Det er ikke så lett å forstå hvis man ikke er/har vært der selv :-) I samråd med min lege er vi enige om at spiral ikke er tingen for meg. Anonymous poster hash: a48f6...2c6 Har angst mot spiral selv, men dette fordi den forrige satte seg fast i livmora mi, og måtte opereres ut. Guffen opplevelse. Bruker for tiden kondom, men håpløsheten sprekker ofte. Vurderer nå p-plaster. Anonymous poster hash: 9ca91...99c
Edelweis Skrevet 9. september 2014 #15 Skrevet 9. september 2014 Kobberspiral. Elsker å være uten hormoner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå