Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Helt ærlig, hvor stor forskjell synes dere det var å gå fra 3 barn til 4? Og hvordan var aldersforskjellen på barna? Jeg har så lyst på en nr 4. De jeg har er 10, 7 og 1 år. Tenkte evt å vente til minstemann er 3 år. Hverdagan er hektisk som fy, men likevel klarer jeg ikke å slippe taket på en fjerdemann. Anonymous poster hash: cb0a0...1a6
Elsker livet Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Største forskjellen var at det ble trangt i bilene. De bakerste seterekkene måtte tas i bruk, noe som går utover bagasjeplassen. Vi har ca. 2 år mellom våre. Eldste går i 3. klasse, yngste er 3. Jeg er hjemmeværende, så vi klarer å sjonglere hverdagen uten for mye stress, i alle fall foreløpig.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Synes det var verre å gå fra 1 til 2 enn fra 3-4 Våre er 8, 6, 3 og 4 mnd. Føler det er helt perfekt aldersforskjell på 2-3 år. Siste var ikke planlagt, men det har gått over all forventning. Kjøpte større hus for å få 5 soverom og større bil, men hadde egentlig ikke hatt behov for noen av delene. Hadde vi ikke flyttet måtte noen delt rom, hadde nok gått helt fint men tenker når de blir eldre vil de ha behov for litt egentid Har ganske hektiske dager, men nå som jeg går hjemme går det overaskende greit. Tror d blir verre når begge skal i full jobb Anonymous poster hash: afc12...054
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Det kommer vel helt an på personligheten til barna det? Her skulle nummer fire vise seg å være mer krevende enn de andre tre til sammen (er under utredning nå), så her ble overgangen gigantisk! Angrer jo ikke likevel, men det er litt vel slitsomt til tider. Anonymous poster hash: 931cc...093
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 "Merket" ikke overgangen fra 3 til 4. Synes det gikk knirkefritt. Overgangen fra 4 til 5 gikk enda bedre Anonymous poster hash: ec050...af0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Akkurat i det øyeblikket du skal rekke fire fotballkamper samme ettermiddagen, pluss et par foreldremøter og en dugnad, så kan du se litt mørkt på det et øyeblikk. Jeg lurer av og til på hva vi tenkte he he, men det ordner seg! jeg legger meg jo hver kveld og er i havn. Men jeg bruker ikke lang tid på å sovne... Anonymous poster hash: 67fda...a27
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Har barn på 16, 14 ,9 og 5 år. Det var tøft å få nr 4. Jeg var sikker på at det skulle bli så enkelt, men det ble det ikke. Minstemann har vært meget krevende, og det er nok det som har gjort det så slitsomt. Men - har blitt lettere siste månedene. Han er ikke så sint lenger, og letter å håndtere. Det har krevd myyyye jobb fra oss, men heldigvis har det gitt gode resultater. Ellers er det greit med fire - men glad vi ikke jobber turnus pga logistikken 😉 Anonymous poster hash: 46f4f...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå