Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Fant nettopp ut at jeg er gravid! Jeg har nettopp fylt 20 år...ble sammen med typen for 1 mnd siden! Jeg er kjempe redd for hva han skal si og mene om dette :-( Jeg har tatt 2 aborter før...Dette er noe som jeg har bestemt for lenge siden at det skal jeg aldri gjøre igjen! Jeg har virkelig lyst til å beholde dette barnet og føler meg klar! Men er så redd for hva kjærsten syntes om dette :-( noen som har vært i samme situasjon?? Hvordan kan jeg gå frem å fortelle dette?? Anonymous poster hash: a1905...fb9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Bare si dt rett ut, ikke vits i å gå rundt grøten. Håper det ordner seg, og du MÅ bli flinkere med prevensjon... Ganske mye å bli gravid 3 ganger før fylte 21 år. Anonymous poster hash: db45e...e9a
Frøken usikker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Bare si dt rett ut, ikke vits i å gå rundt grøten. Håper det ordner seg, og du MÅ bli flinkere med prevensjon... Ganske mye å bli gravid 3 ganger før fylte 21 år.Anonymous poster hash: db45e...e9a Jeg går på ppiller og fikk nye som skulle være bedre for meg etter disse 2 første gangene...Men hjelper visst ikke! Men takk for svar! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Si det rett ut du. Men vær forberedt på at han muligens vil sette spørsmålstegn på om det er han som er faren. Ikke bli sinna på ham fordet, men se det fra hans side at dere har vært sammen så kort og han muligens vil freake ut og prøve å finne en annen løsning. For du er sikker på at det er typen du har vært sammen med i 1 måned som er faren? Anonymous poster hash: 9015e...d71
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Enten må du begynne å bruke prevansjon eller så må du ta ansvar for dine handlinger. Du har allerede tatt to aborter å er nylig blitt 20år. Bruker du abort som en form for selvskading? Du må begynne å bruke hodet, dette er ikke bra for kroppen din eller psykedelisk. Snakk med kjæresten din om hva du ønsker, til syvende og sist er det ditt valg. Håper han støtter deg😊 Anonymous poster hash: 66c6d...a6b
Frøken usikker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Si det rett ut du. Men vær forberedt på at han muligens vil sette spørsmålstegn på om det er han som er faren.Ikke bli sinna på ham fordet, men se det fra hans side at dere har vært sammen så kort og han muligens vil freake ut og prøve å finne en annen løsning. For du er sikker på at det er typen du har vært sammen med i 1 måned som er faren? Anonymous poster hash: 9015e...d71 Ja det er jeg sikker på :-) vi har hatt en liten greie en stund før vi ble ordentlig kjærster! Så dette er jeg veldig sikker på :-)
Frøken usikker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Enten må du begynne å bruke prevansjon eller så må du ta ansvar for dine handlinger. Du har allerede tatt to aborter å er nylig blitt 20år. Bruker du abort som en form for selvskading? Du må begynne å bruke hodet, dette er ikke bra for kroppen din eller psykedelisk. Snakk med kjæresten din om hva du ønsker, til syvende og sist er det ditt valg. Håper han støtter degAnonymous poster hash: 66c6d...a6b Som det står litt over her har jeg gått på ppiller hele tiden helt frem til jeg har funnet ut graviditetene! Fikk nye piller av legen min etter disse to første abortene! Og disse funket tydeligvis like dårlig! Bruker det absolutt ikke som en selvskading...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Enten må du begynne å bruke prevansjon eller så må du ta ansvar for dine handlinger. Du har allerede tatt to aborter å er nylig blitt 20år. Bruker du abort som en form for selvskading? Du må begynne å bruke hodet, dette er ikke bra for kroppen din eller psykedelisk. Snakk med kjæresten din om hva du ønsker, til syvende og sist er det ditt valg. Håper han støtter degAnonymous poster hash: 66c6d...a6b Psykedelisk faktisk, haha! Anonymous poster hash: 37f44...85c
Frøken usikker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Enten må du begynne å bruke prevansjon eller så må du ta ansvar for dine handlinger. Du har allerede tatt to aborter å er nylig blitt 20år. Bruker du abort som en form for selvskading? Du må begynne å bruke hodet, dette er ikke bra for kroppen din eller psykedelisk. Snakk med kjæresten din om hva du ønsker, til syvende og sist er det ditt valg. Håper han støtter degAnonymous poster hash: 66c6d...a6b Psykedelisk faktisk, haha! Anonymous poster hash: 37f44...85c Haha stavekontroll!
Fomle84 Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Dette går bra Er bare å hoppe i det. Selv så ble jeg gravid etter 1,5 måned. Men nå har vi vært sammen i 9 år, gidt i 7 og har 3 flotte barn sammen
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 Tragisk Anonymous poster hash: 3f724...7ff
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Tragisk Anonymous poster hash: 3f724...7ff Det er det du er... Anonymous poster hash: b43f7...8ab
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 Enten må du begynne å bruke prevansjon eller så må du ta ansvar for dine handlinger. Du har allerede tatt to aborter å er nylig blitt 20år. Bruker du abort som en form for selvskading? Du må begynne å bruke hodet, dette er ikke bra for kroppen din eller psykedelisk. Snakk med kjæresten din om hva du ønsker, til syvende og sist er det ditt valg. Håper han støtter degAnonymous poster hash: 66c6d...a6b Som det står litt over her har jeg gått på ppiller hele tiden helt frem til jeg har funnet ut graviditetene! Fikk nye piller av legen min etter disse to første abortene! Og disse funket tydeligvis like dårlig! Bruker det absolutt ikke som en selvskading... I de aller fleste tilfeller hvor p-piller "svikter", har ikke kvinnen brukt dem riktig. Dårligste unnskyldningen jeg hører. Anonymous poster hash: 29feb...e23
Mamma_til_2 Skrevet 9. september 2014 #15 Skrevet 9. september 2014 Enten må du begynne å bruke prevansjon eller så må du ta ansvar for dine handlinger. Du har allerede tatt to aborter å er nylig blitt 20år. Bruker du abort som en form for selvskading? Du må begynne å bruke hodet, dette er ikke bra for kroppen din eller psykedelisk. Snakk med kjæresten din om hva du ønsker, til syvende og sist er det ditt valg. Håper han støtter degAnonymous poster hash: 66c6d...a6b Som det står litt over her har jeg gått på ppiller hele tiden helt frem til jeg har funnet ut graviditetene! Fikk nye piller av legen min etter disse to første abortene! Og disse funket tydeligvis like dårlig! Bruker det absolutt ikke som en selvskading...I de aller fleste tilfeller hvor p-piller "svikter", har ikke kvinnen brukt dem riktig. Dårligste unnskyldningen jeg hører. Anonymous poster hash: 29feb...e23 Alle typer prevensjon kan svikte det trenger ikke Være feil bruk!
anonymemammaen Skrevet 9. september 2014 #16 Skrevet 9. september 2014 Enten må du begynne å bruke prevansjon eller så må du ta ansvar for dine handlinger. Du har allerede tatt to aborter å er nylig blitt 20år. Bruker du abort som en form for selvskading? Du må begynne å bruke hodet, dette er ikke bra for kroppen din eller psykedelisk. Snakk med kjæresten din om hva du ønsker, til syvende og sist er det ditt valg. Håper han støtter degAnonymous poster hash: 66c6d...a6b Som det står litt over her har jeg gått på ppiller hele tiden helt frem til jeg har funnet ut graviditetene! Fikk nye piller av legen min etter disse to første abortene! Og disse funket tydeligvis like dårlig! Bruker det absolutt ikke som en selvskading... Hva slags merke er disse p-pillene? Blir jo nesten redd selv når jeg leser slike ting. Ang. spørsmålet ditt, så skal du følge hjertet ditt også får han følge sitt, "enkelt og greit".
Abderittisk Skrevet 9. september 2014 #17 Skrevet 9. september 2014 Hadde vore saman med kjæresten i rundt ein månad når vi fant ut at eg var gravid og. Først var det virkelig eit sjokk, men etter kvart vendte vi oss til tanken at vi faktisk skulle bli foreldre. Er no 16+3 og det å beholde er den beste avgjeringa vi har tatt. Det vil nok gå bra med dykk og, vil eg tru, visst begge to setter seg inn for det. Det med prevensjonen er veldig trist å høyre, at ingenting funker. Har du tenkt på spiral eller noko slikt? Eventuelt p-sprøyte eller p-stav? Brukte sjølv kondom når eg blei gravid, så dessverre er ingen prevensjon som er heilt sikker, det er veldig trist.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #18 Skrevet 10. september 2014 Dette må da være er Åsta stunt? Veldig likt. Anonymous poster hash: 0e3d0...792
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #19 Skrevet 10. september 2014 Du har vel ikke sex med nye kjærester uten kondom og med en gang du treffer de? Det er her du feiler. Man blir først kjent en god stund, så sex med kondom i tillegg til annen prevensjon.. Begge sjekker seg hos legen og da kan man tenke på å kutte ene prevensjonen. Har du ikke hatt noen opplæring på skolen eller av foreldrene dine? Anonymous poster hash: 83c17...355
<3 2G <3 Skrevet 10. september 2014 #20 Skrevet 10. september 2014 Du kan snakke med amathea. De kan mye om dette. Men du må snakke med kjæresten din å finne ut av dette sammen om du er bestemt på å beholde.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #21 Skrevet 10. september 2014 Og: ppiller er ikke veldig sikkert, best å bruke ppiller og kondom samtidig, samt hoppe av i svingen Anonymous poster hash: db45e...e9a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #22 Skrevet 10. september 2014 Du har vel ikke sex med nye kjærester uten kondom og med en gang du treffer de? Det er her du feiler. Man blir først kjent en god stund, så sex med kondom i tillegg til annen prevensjon.. Begge sjekker seg hos legen og da kan man tenke på å kutte ene prevensjonen. Har du ikke hatt noen opplæring på skolen eller av foreldrene dine? Anonymous poster hash: 83c17...355 Det hadde jeg med min nåværende samboer! Jeg hadde sjekket meg, han sa han hadde sjekket seg og jeg brukte p-stav! Så sjansen for å bli gravid er alltid der, men prevensjon skal jo i hovedsak fungere! Bortsett fra sykdommer er man beskyttet like godt som kondom. Betyr ikke at jeg er uansvarlig! Var 20 år og visste veldig godt hva som var risikoen, men valgte å ignorere det fordi vi kun hadde hverandre og var i et forhold! Anonymous poster hash: 2fa64...e93
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #23 Skrevet 10. september 2014 Jeg var tyve år første gang jeg ble gravid. Barnefar var en fuckfriend og ville absolutt ikke beholde. Jeg beholdt likevel. Siden ble jeg gravid med en kjæreste, han insisterte på abort. Så ble jeg gravid med nåværende kjæreste, han insisterte også på abort. Det jeg angrer på er ikke det barnet jeg beholdte, jeg angrer på de to abortene. Nå er jeg snart 30 og er igjen gravid, jeg kjenner også på at etter de to abortene ville jeg aldri igjen klart å gjøre det igjen. Det føltes feil ved første aborten, det føltes enda mer feil med abort nummer to, jeg burde aldri latt meg overtale. Om du ikke vil ta abort, om du virkelig ønsker å beholde, da gjør du det ! Du må kanskje belage deg på at kjæresten ikke vil og at han stikker. Men en abort du ikke ønsker vil mest sannsynlig uansett ødelegge forholdet. Klarer du å ta deg av en baby alene ? Det er vel egentlig spørsmålet Du får bare fortelle han det, er ingen annen måte å gjøre det på. Anonymous poster hash: 28ee7...bd9
Nodisc Skrevet 10. september 2014 #24 Skrevet 10. september 2014 Jeg ble gravid når jeg var 20 og hadde vert sammen med kjæresten i 2 mnd når vi fant ut jeg var 1 mnd på vei. Vi har det fortsatt kjempebra og sønnen vår er 2
prinsessemamma2010 Skrevet 10. september 2014 #25 Skrevet 10. september 2014 Jeg er 22 år. Jeg ble gravid etter en sommerflørt nå i sommer. Har ei jente på nesten 4 fra før. Vi har vært venner i 6 år og vært masse frem og tilbake mellom oss. Aldri vært sammen, men holdt på mange ganger. Fant ut at jeg var gravid og vi snakka mye sammen. Ble enige om å satse på alle områder, så i dag er vi kjærester også. Ingen som vet om graviditeten enda (10+3) men fikk bare kommentarer som"endelig" og "det var på tide" når vi fortalte at vi var sammen Bare fortell han det rett ut. Så gi han litt tid på seg for å fordøye nyheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå