Gå til innhold

Jeg trenger seriøst hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte for 2 år siden en mann (i profesjonell sammenheng) i en vanskelig tid i livet mitt. Han var så fin, snill og omtenksom, ja bare helt fantastisk. Jeg ble helt betatt! Jeg har tenkt på han hver dag i 2 år. Det er jo helt sykt! Og jeg møter ofte på han og blir helt gele! Jeg prøver å blokkere han ut av hodet mitt, men det går ikke. Han har blitt en besettelse! Og jeg er så lei av at jeg uansett hvor jeg drar håper at han er på samme sted, og at alt jeg gjør (sminker meg, trener osv) gjør jeg fordi jeg håper han skal legger merke til meg. Hvordan skal jeg klare å glemme han? Det har jo gått 2 jævla år og han sitter like hardt fast som han hele tiden har gjort.

Anonymous poster hash: c73af...1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be han ut, verste som skjer er at han sier nei. Men da vet du i hvert fall det. Kanskje han sier ja, og det blir dere og.

Skrevet

Det kan jeg nok ikke gjøre. Jeg burde nok nevnt dette da det er ganske relevant, men jeg er gift og det er han også. Det er derfor jeg er så fortvilet over at jeg ikke klarer å glemme han. Har det jo bra sammen med mannen min, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke hvorfor jeg oppfører meg dette! Jeg begynner å lure på om at grunnen kan være at han hjalp meg i en vanskelig og sårbar tid av livet mitt.

Skrevet

Ojsann

Anonymous poster hash: 2be3a...b52

Skrevet

Det kan jeg nok ikke gjøre. Jeg burde nok nevnt dette da det er ganske relevant, men jeg er gift og det er han også. Det er derfor jeg er så fortvilet over at jeg ikke klarer å glemme han. Har det jo bra sammen med mannen min, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke hvorfor jeg oppfører meg dette! Jeg begynner å lure på om at grunnen kan være at han hjalp meg i en vanskelig og sårbar tid av livet mitt.

Du har svaret der.

Anonymous poster hash: f22bb...3ef

Skrevet

Det kan jeg nok ikke gjøre. Jeg burde nok nevnt dette da det er ganske relevant, men jeg er gift og det er han også. Det er derfor jeg er så fortvilet over at jeg ikke klarer å glemme han. Har det jo bra sammen med mannen min, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke hvorfor jeg oppfører meg dette! Jeg begynner å lure på om at grunnen kan være at han hjalp meg i en vanskelig og sårbar tid av livet mitt. Anonymous poster hash: c73af...1f4

Du har svaret der. Anonymous poster hash: f22bb...3ef

Ja, jeg vet det. Det er ingenting annet jeg ønsker enn å la være å tenke på han. Problemet er bare at det virker som det er klin umulig! Skjønner ikke hvorfor. Har vært litt betatt av andre før, men det har bare vært forbipasserende. Jeg blir flau av meg selv og skikkelig sliten av det også.

Skrevet

Du må bare prøve å komme over han da. Og hvor ofte møter du han? Du burde jo unngå all kontakt med han, så du lettere kommer over han.

Skrevet

Det kan jeg nok ikke gjøre. Jeg burde nok nevnt dette da det er ganske relevant, men jeg er gift og det er han også. Det er derfor jeg er så fortvilet over at jeg ikke klarer å glemme han. Har det jo bra sammen med mannen min, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke hvorfor jeg oppfører meg dette! Jeg begynner å lure på om at grunnen kan være at han hjalp meg i en vanskelig og sårbar tid av livet mitt. Anonymous poster hash: c73af...1f4

Du har svaret der. Anonymous poster hash: f22bb...3ef
Ja, jeg vet det. Det er ingenting annet jeg ønsker enn å la være å tenke på han. Problemet er bare at det virker som det er klin umulig! Skjønner ikke hvorfor. Har vært litt betatt av andre før, men det har bare vært forbipasserende. Jeg blir flau av meg selv og skikkelig sliten av det også.

Da får du begynne å tenke på han som så: det blir noe mellom dere og dere flytter sammen - hvor mange sv din nåværende manns negative sider tror du den nye storsjarmøren har? Om ikke helt identiske så har han tilsvarende som du irriterer deg minst like mye over,f.ejs promper i sofaen og ler godt av sin Egen fiselukt- eller andre ting.

En ting kan jeg fortelle deg og det er at med noen ytterst få unntak så er gresset ikke grønnere på den andre siden. Bare ny innpakning.

Anonymous poster hash: f22bb...3ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...