Gå til innhold

Gi meg dine beste tips til en vellykket barnebursdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 4 år. Mat, leker, pakkeåpning etc. :-)

Anonymous poster hash: 3f895...8e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe god på selskap selv, så følger med her.

Eneste jeg vet er at ungene i barnehagen har syns det har vært stas å fiske godtepose, hatt skattejakt (hvor skatten er godtepose).

Skrevet

Keep it simple!

Pannekaker, saft, muffins som de dekorer selv og flasketuten peker på til pakkeåpning. Ikke så mye godt i godteposen, heller såpebobler hårstrikker oll

Anonymous poster hash: bdc33...62e

Skrevet

Mulig det er stor forskjell på 3 og 4, men frilek var absolutt mest populært i 3-årsdagen her. Mat og kake var ikke så interessant, de spratt vekk fra bordet så fort de fikk lov. ;)

Anonymous poster hash: 73c7d...b86
Skrevet

her vil jeg også ha noen tips... skal ha første hjemmebursdag for 4 åringen i år.. Storesøsteren feiret sin 4 års dag på lekeland.... men det vil vi ikke i år.

Skrevet

For 4-åringer har vi hatt stor suksess m tøysefiskedam hvor alle får noe rart/teit på kroken før de får selve godteposen. F.eks en sokk, dopapir, bananskall osv. Lattergaranti:-)

Anonymous poster hash: 9a8b2...381

Skrevet

For 4-åringer har vi hatt stor suksess m tøysefiskedam hvor alle får noe rart/teit på kroken før de får selve godteposen. F.eks en sokk, dopapir, bananskall osv. Lattergaranti:-) Anonymous poster hash: 9a8b2...381

Det tror jeg på.

Min hadde iallfall flira godt

Skrevet

oi, der var jeg blank.... kan INGENTING om jenter på 4 år.... :D

MEN gutten på 6 fikk temabursdag - fotball. Alle kaker osv var i fotballtema, og utenom spisingen hadde vi mest organisert lek. Hadde straffekonk og fotballkamp. På slutten var det medaljeutdeling. Gutta var superfornøyde! Det var den bursdagen det var mest snakk om det året, og mange ville "herme".

Regner med at din ikke vil ha fotballbursdag, men kanskje et jentetema? 

Anonymous poster hash: d54fa...52e
Skrevet

Ikke gjør for mye opplegg rundt gaveåpningen.

Ialle tilfellene heg har sett blir barna utålmodig, vil bare gi/åpne, og gaveleken er det den voksne som insisterer på.

Ellers ha mest mulig av det spislige klart.

Dvs ha sjokoladekakka i ferdige biter, lag gele i porsjonsbegre osv. Da kan alle forsyne seg selv.

Ikke ha for mye arrangert lek, de vil oftest leke fritt.

Men kan dere være ute er å kaste vannballonger på blink alltid en slager.

Anonymous poster hash: dd1a2...c49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...