Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og skal snart ha en legetime. Fikk beskjed om å ta med en urinprøve, men de sa ikke noe angående om den skulle være fra morgenen, så konsentrert som mulig eller så ny som mulig. Noen som vet? Har tatt urinprøve der tidligere i forbindelse med UVI, og de har jo beger og slikt der. Men jeg skal altså ta med en selv, så da ble jeg plutselig litt usikker. Anonymous poster hash: 8c802...034
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Morgenurin er alltid grei å bruke, mener jeg. Beger får du kjøpt på apoteket om du ikke har. Anonymous poster hash: ef8de...81f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Kjøp urinprøveglass på apoteket. Morgenurin. Anonymous poster hash: fd8ad...97c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Kjøp flere beger når du først kjøper på apoteket. Du skal ha med utinprøve hver gang. Ta morgenurin og ta med den til legen. Anonymous poster hash: 2ee0a...be4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Er som regel morgenurin som gjelder når en skal ta med til legen. Har du time seint på dagen, tar du morgenurin og setter i kjøleskap til du skal til legen. De selger prøvebeger på apotek. Og husk også å vaske godt der nede med bare klut og vann, og bruk "mellomstråle" oppi begeret Anonymous poster hash: 39702...d88
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Er som regel morgenurin som gjelder når en skal ta med til legen. Har du time seint på dagen, tar du morgenurin og setter i kjøleskap til du skal til legen. De selger prøvebeger på apotek. Og husk også å vaske godt der nede med bare klut og vann, og bruk "mellomstråle" oppi begeret Anonymous poster hash: 39702...d88 Det heter midtstråle Anonymous poster hash: a6941...414
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Takk for svar:) Har ikke time før etter 12, da, og skal jo på jobb.. Hm. Kan jo kjøre innom hjemme og hente den på veien, da. Anonymous poster hash: 8c802...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå