Gå til innhold

Hurra endelig under 65kg på kveldstid !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stolt!!

Det var første mål! Riktignok bare 64.9, men likevel under :) startet på 70!

Seige kg dette her :( er bare 163cm høy og kunne tenkt å komme meg under 60kg jeg da men..

Anonymous poster hash: 313cc...b1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!:-) For en deilig følelse!

Som sikkert mange andre lurer på: hva var dinfremgangsmåte?;)

Anonymous poster hash: 9c07c...f8d

Skrevet

Trening og sær med kosthold. Alle kalorier blir telt. Tok litt tid før jeg samlet mot til meg å satte i gang ! Men n

Skrevet

Så flink :) Er like høy og vært stuck på 67 leeenge...

Skrevet

Må bare bestemme deg for at nå gjelder det :) sparte og kjøpte meg en Elipsemaskin da mannen er ofte på jobb så den er gull verdt . 45 min opptil 5 ganger i uke . Prøver å variere med fjell og annet når jeg har barnevakt ;)

Skrevet

Må bare bestemme deg for at nå gjelder det :) sparte og kjøpte meg en Elipsemaskin da mannen er ofte på jobb så den er gull verdt . 45 min opptil 5 ganger i uke . Prøver å variere med fjell og annet når jeg har barnevakt ;)

Er det jeg og vil ha... Men hvor? ;p DFlink du er i hvertfall :)
Skrevet

På x life kjøpte jeg min for der fikk jeg fri frakt :) d var veldig greit! Den kostet meg 5000kr men en flott investering for meg. Det angrer jeg ikke på!!

Skrevet

Det er jo kjempebra! Du er jo ikke fryktelig stor da,- og vil anta at du har fått litt muskler også, slik at du i praksis har mistet enda flere kilo i fett.

Jeg vil anbefale og prøve og holde denne vekta en stund. Kroppen kommer uansett snart til og "stoppe" vektnedgang, vil jeg tro, og det og leve på "diett og slanketrening" uten og oppnå annet enn og holde vekta, er litt demotiverende.. Om fokuset er på og HOLDE vekta, og man klarer det, så kan man ta siste innspurt etterpå. Hva med og holde denne til over jul? Om du klarer og ligge på 64 -65 kg når du kommer litt uti januar, vil jeg tro at de siste fem kan være borte uten de største anstrengelser stil påske...Også kan du satse på vedlikehold igjen, uten at du føler at du egentlig har slanket deg, vil du med stor sannsynlighet da møte sommeren med 60 kg og ikke noe problem med og holde disse under ferien :)

Har selv gått ned mye ved og ta tida til hjelp og bruke små livsstilsendringer steg for steg på veien ned. Tok mange år, men så har jeg ikke gått på diett, slanket meg eller noe, så når vekta var nådd, så har jeg sluttet med flere livsstilsendringer og bare "levd" og holdt vekta på plass :) Deilig!

Lykke til, du har vært flink. Og det er bare et råd ut fra hva JEG har erfart selv. Ikke alle er likedanne.

Anonymous poster hash: 784ee...86e
Skrevet

Så flink du har vært :-D min vekt peker bare oppover , og veier nå 70 kg :( er 162 høy. Men 27 uker på vei da. Har jo litt å si det og :-P men har gått fra 59, så lurer jo på hvor dette ender 😱

Anonymous poster hash: ed0bd...7cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...