Gå til innhold

Mistet mannen i mitt liv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt fire tunge år, først den siste tiden har vi hatt det bra...

Jeg ble gravid etter tre måneder bekjentskap, men vi valgte å satse. Å det fungerte så bra helt til fødseldepersjonen min tok over etter at mini ble født.

Jeg så bare meg selv og mannen fikk utrolig mye negativt slengt mot seg. Hele veien var han en fantastisk støtte og han prøvde så godt han kunne. Men jeg klarte ikke å se det.

det tok meg 1,5 år å komme ut av depresjonen, men da tok det slutt. Vi var fra hverandre i tre måneder og prøvde igjen. Så klart vi kranglet, men vi hadde det så fint.

Ikveld får jeg beskjed om at han ikke har noe mer å gi, at han fortsatt elsker meg, men ikke klarer å legge det negative bak seg.

Ingen skyld å dele ut, men han var sliten.

Dette er mannen i mitt liv og verdens beste far vårt barn. Å nå er det over.

Jeg tenker at jeg ødela alt og at den sjansen vi hadde er oppbrukt. Er helt knust.

Hvordan klare å komme seg over dette og fortsatt ha daglig kontakt pga barnet?

Jeg var villig til å kjempe, men nederlaget var hardere enn jeg trudde.

Anonymous poster hash: da328...20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit. Han er ikke villig til å søke hjelp,samlivsterapi? gi det et forsøk?

Klem til deg

Skrevet

Så trist. Ikke gi opp håpet.

Skrevet

Tips til deg. Dette er tiden der du må kjempe for dere. Du må nå vise han at du elsker han og ikke er villig til p la han gå uten å kjempe. Han trenger kanskjr at du kjemper for dere nå... han ser da hvor mye du elsker han. La drt posetive overskygge det negative. Skap nye positive minner... ikke dvel med det gamle eller bli fastlåst i et negativt mønster. Si til han at di ønsker å endre på livssituasjonen deres.... mer tid til hverandre... mer komplimenter. . Mer kjærlighet. Han er sliten for en grunn? Er hverdagen fyllt med problemer og negativitet... da gir man opp. Si til han at du virkelig ønsker å satse... gi kjærlighet til han.. la han bare motta. La han slippe byrder en stund. Husk å fortell han akkurat hva han betyr. Forslå evt samlivsterapi. Ikke gi opp mannen du elsker (som også elsker deg!!!). Få til en endring i kveld. Det starter nå... og er opp til deg. Lykke til. Hilsen ei som har opple d ligenende det du skriver. jeg lot han ilke gi oss opp. Nå er vi lykkeligere enn noen gang. Klem

Anonymous poster hash: c77d3...2d7

Skrevet

Så leit. Han er ikke villig til å søke hjelp,samlivsterapi? gi det et forsøk?

Klem til deg

Var siste forsøk nå og nå var han ferdig. Virket ikke som om det var noen mulighet for å prøve seinere.

Dette var virkelig han jeg ville dele livet mitt med og jeg kjempet så hardt for å få tilbake det positive. Men det hjalp så lite... Jeg så ikke denne komme og han beklaget seg for å ha lurt meg... Så han hadde vist dette en stund.

Gjør utrolig vondt og jeg har sånn forståelse for det han føler også. Det gjør det litt verre på en måte.

Hi

Skrevet

Tips til deg. Dette er tiden der du må kjempe for dere. Du må nå vise han at du elsker han og ikke er villig til p la han gå uten å kjempe. Han trenger kanskjr at du kjemper for dere nå... han ser da hvor mye du elsker han. La drt posetive overskygge det negative. Skap nye positive minner... ikke dvel med det gamle eller bli fastlåst i et negativt mønster. Si til han at di ønsker å endre på livssituasjonen deres.... mer tid til hverandre... mer komplimenter. . Mer kjærlighet. Han er sliten for en grunn? Er hverdagen fyllt med problemer og negativitet... da gir man opp. Si til han at du virkelig ønsker å satse... gi kjærlighet til han.. la han bare motta. La han slippe byrder en stund. Husk å fortell han akkurat hva han betyr. Forslå evt samlivsterapi. Ikke gi opp mannen du elsker (som også elsker deg!!!). Få til en endring i kveld. Det starter nå... og er opp til deg. Lykke til. Hilsen ei som har opple d ligenende det du skriver. jeg lot han ilke gi oss opp. Nå er vi lykkeligere enn noen gang. Klem

Anonymous poster hash: c77d3...2d7

Takk for gode råd, men vi har prøvd alt dette. Som jeg skrev i innlegget over så var dette helt uventet. Vi har sett fremover og skapt nye minner.

Vi var så mye flinkere til å prate og fokusere på det viktige. Men det fungerte ikke for han.

Hvordan kjempe for en mann som ikke vil?

Hi

Skrevet

Man må nesten være to om å kjempe, så det du må gjøre er å ta tiden til hjelp og se om han endrer tankegang. Imens ville jeg ha fokusert på å komme meg mest mulig opp  på beina, få til et godt samarbeid og en god ordning for barna.

Skrevet

Man må nesten være to om å kjempe, så det du må gjøre er å ta tiden til hjelp og se om han endrer tankegang. Imens ville jeg ha fokusert på å komme meg mest mulig opp på beina, få til et godt samarbeid og en god ordning for barna.

Takk. Fortsette å være venner for barnet blir i fokus, men ser bare ikke hvordan jeg skal klare meg uten han?

Bare det å legge seg alene ikveld gjør at det knyter seg i magen.

Uff, veit jo at det blir bedre dag for dag. Men hjertesorg blir noe helt annet når man må forholde seg til han pga barnet.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...