Gå til innhold

Føler meg ensom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med to barn og har i det siste følt veldig på ansvaret og det å være alene. Uff. Økonomisk osv. Alt faller på meg. Ikke god følelse. Helt alene. Måtte bare dele dette med noen. 😞

Anonymous poster hash: db664...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen grunner til at du har følt ekstra på dette i det siste?

Kan det være en ide å sjekke grupper/foreninger som er i samme bås som deg?  Finne en løsning for avlasting, slik at du får noen pusterom. 

Og er du oppe og går, helsemessig? F.eks om du mangler noe (jern, b12, d-vitamin osv.....), kan jo alt kjennens dobbelt så tungt.

Stor klem til deg, håper det bedrer seg, livet går jo gjerne opp og ned..

Anonymous poster hash: d12df...777
Skrevet

Tusen takk for koselig svar. :) Er nok ekstra pga konflikt i fam. Er uten bil og har hatt masse. Er sykemeldt for tiden. Dette er 3 uken. Ting har hopet seg opp dessverre. Krysser fingrene for en vei ut av denne mørke tunnelen.

Anonymous poster hash: db664...aff

Skrevet

Lykke til, stå på :)

Anonymous poster hash: a818a...5cf

Skrevet

Beklager at jeg glemte å signere med HI på forrige innlegg.. Er litt stresset i kveld rett og slett.. 
Tusen takk for støtten jenter, men dersom han skaper seg totalt og lager kvalm, kan jeg vise brevet i eventuell rettssak?
Har ikke sett denne dramatiske siden av ham før, og det sinne og hatet, så vil forberede meg på hva som helst i grunnen... HI

Anonymous poster hash: 10a6b...04d
Skrevet

Vil bare sende deg en god klem😃 stå på, alt ordner seg for snille jenter💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...