Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg er alene med to barn og har i det siste følt veldig på ansvaret og det å være alene. Uff. Økonomisk osv. Alt faller på meg. Ikke god følelse. Helt alene. Måtte bare dele dette med noen. 😞 Anonymous poster hash: db664...aff
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Er det noen grunner til at du har følt ekstra på dette i det siste? Kan det være en ide å sjekke grupper/foreninger som er i samme bås som deg? Finne en løsning for avlasting, slik at du får noen pusterom. Og er du oppe og går, helsemessig? F.eks om du mangler noe (jern, b12, d-vitamin osv.....), kan jo alt kjennens dobbelt så tungt. Stor klem til deg, håper det bedrer seg, livet går jo gjerne opp og ned.. Anonymous poster hash: d12df...777
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Tusen takk for koselig svar. Er nok ekstra pga konflikt i fam. Er uten bil og har hatt masse. Er sykemeldt for tiden. Dette er 3 uken. Ting har hopet seg opp dessverre. Krysser fingrene for en vei ut av denne mørke tunnelen. Anonymous poster hash: db664...aff
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Lykke til, stå på Anonymous poster hash: a818a...5cf
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Beklager at jeg glemte å signere med HI på forrige innlegg.. Er litt stresset i kveld rett og slett.. Tusen takk for støtten jenter, men dersom han skaper seg totalt og lager kvalm, kan jeg vise brevet i eventuell rettssak?Har ikke sett denne dramatiske siden av ham før, og det sinne og hatet, så vil forberede meg på hva som helst i grunnen... HI Anonymous poster hash: 10a6b...04d
Gjest lillehi Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Vil bare sende deg en god klem😃 stå på, alt ordner seg for snille jenter💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå