Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Etter vi grov opp hagen for noen år siden har de krydd av STORE husedderkopper her. Aldri hatt denne typen før. Tidligere år har vi hatt 3-4 stykker. Bare denne uken har mannen tatt 5! Tilogmed på loftet (3 etg.) Jeg klarer ikke ta de, og nå skal mannen på tur 1 uke! Gutten min på 8 år fant 1 i sengen i kveld. Fikk helt panikk stakkars, de er jo store og piler avgårde. Håper på kuldegrader snart Anonymous poster hash: c5411...b84
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Kuldegrader er jo ikke noe bedre! Det er da de komme luskende inn, alle sammen! Men når det har vært kuldegrader ei stund, og man har fjerna de edderkoppene man har funnet ute, så har man en roligere tid foran seg, ja :-) Huff, kan ikke si jeg misunner deg. Anonymous poster hash: 04f70...e4c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Sett filmen Arachnofobia? Ikke se den... Anonymous poster hash: 366f4...477
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Sett filmen Arachnofobia? Ikke se den... Anonymous poster hash: 366f4...477 Har sett den ja... Neste redd for å bevege meg i kjelleren....æsj! Anonymous poster hash: c5411...b84
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Har samme problem... Men ifølge skadedyrfirma så er det nå de trekker inn. Kjøp innsektspray så kan du gasse de i hjel! Og spray langs veggene på utsiden av huset. Anonymous poster hash: 54e19...bc8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Har samme problem... Men ifølge skadedyrfirma så er det nå de trekker inn. Kjøp innsektspray så kan du gasse de i hjel! Og spray langs veggene på utsiden av huset. Anonymous poster hash: 54e19...bc8 Har lest at spray ikke hjelper siden de har så lange bein. (kommer ikke i kontakt med sprayen) Anonymous poster hash: c5411...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå