Ophelia & Jr. Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Hva bruker du for å få ditt rustfrie stål skinnende blankt? Jeg hadde noe som jeg kjøpte på Elkjøp før som funket utmerket, men nå er flaska tom. De hadde ikke den typen jeg hadde lenger, så jeg fikk med meg en flaske steel care fra Electrolux, men den funker ikke. Har også prøvd MrMuscle, men den lager riper... Tips mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Tørk over med litt vanlig matolje og polere med tørkepapir ( torky etc). Anonymous poster hash: c03cf...eef
Fru83 Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Eddik! Enkelt, billig og naturlig. Ingen kjemikaler.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Jeg bruker nanosvamper. Veldig greit, ingen kjemikalier, supert resultat. Innimellom, for å virkelig "shine" polerer jeg med autosol. Fås kjøpt i bilforretninger og sånt. Det blir utrolig blankt og fint;-) Anonymous poster hash: 120fd...c1e
Ophelia & Jr. Skrevet 9. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2014 Takk for tips. Skal prøve meg på noe av dette. Fylle en sprayflaske med olje, kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå