Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Når har du termin? Er du utålmodig? Er førstegangsgravid, har termin på fredag og er SKIKKELIG utålmodig etter å se nurket. Formen min er super, har bare så vidt kynnere. Tips til hvordan jeg kan roe ned utålmodigheten min? Jo mer jeg venter, dess mer nervøs blir jeg. Anonymous poster hash: c1011...572
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Hehe, sånn var jeg også. Prøvde alle kjerringråd som fantes og ble strippet av JM. Allikevel måtte jeg bli satt igang 42+0. Holdte på å bli gal! Og for hver dag ble jeg mer og meg nervøs for fødsel og ikke minst størrelsen. Mitt beste tips er å sysselsett deg selv med små prosjekt, og bare innfinne seg med at dette bestemmer ikke du Sorry, ikke det du vil høre men slik er det dessverre. Anonymous poster hash: 60b2d...864
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Uke 38 bare og min første. Er utålmodig alt nå. Suuukk. Anonymous poster hash: 19151...674
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Uke 38 bare og min første. Er utålmodig alt nå. Suuukk. Anonymous poster hash: 19151...674 Kjenner meg veldig igjen. Jeg har vært utålmodig siden uke 37. Føler bare at det er så "meningsløst" å gå og vente, babyen er fullmoden, så hun har all grunn til å komme. Mamma fødte meg (førstefødt) tre dager etter termin og fødselen var kort og grei. Satser på at jeg arver hennes gener der. Anonymous poster hash: c1011...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå