Gå til innhold

Når testet du positiv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hadde du symptomer på at du var gravid?

 

Anonymous poster hash: bda6c...f64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første svangerskap 12 DPO, og andre svangerskap 10 DPO (tvillinger). Ingen symptomer noen av gangene, men kanskje ikke forventet så tidlig :-)



Anonymous poster hash: bb0bb...654
Skrevet

9 dpo, kvalme. 



Anonymous poster hash: 306e3...18f
Skrevet

9 dpo, kvalme.  Anonymous poster hash: 306e3...18f

oi,så tidlig? Men fester ikke egget seg rundt 7 dpo?

 

Anonymous poster hash: bda6c...f64

Skrevet

Testet samme dag som forventet mens med alle 5. Viste jeg var gravid alle gangene.



Anonymous poster hash: b379e...e2e
Skrevet

3+5 og 3+2 og 4+4

Testet fordi jeg begynte å kaste opp

 

Anonymous poster hash: 0b05c...ca5

Skrevet

Jeg har blitt inseminert to ganger og ble gravid begge gangene. Første gang var testen positiv 3 uker etter inseminasjon. Ingen symptomer. Andre gang var jeg kvalm fra det sekundet jeg reiste meg fra gyn benken. Jeg viste jeg var gravid og testen var positiv en uke etter inseminasjonen.

 

Anonymous poster hash: 9620e...81c

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

I går, 10 dpo :) Jeg er 3+4 på vei i dag :D Symptomene mine er kvalme, øm/stram/murrende/stikkende livmor, ømme pupper, tonnevis av kviser, tisser konstant og fullstendig dilla på suppe :) Jeg testet tidlig fordi jeg en natt kort tid etter el våknet av at det stakk så voldsomt i livmoren, antar det var kvelden egget festet seg :)

Skrevet

I går, 10 dpo :) Jeg er 3+4 på vei i dag :D Symptomene mine er kvalme, øm/stram/murrende/stikkende livmor, ømme pupper, tonnevis av kviser, tisser konstant og fullstendig dilla på suppe :) Jeg testet tidlig fordi jeg en natt kort tid etter el våknet av at det stakk så voldsomt i livmoren, antar det var kvelden egget festet seg :)

Yey, gratulerer så masse :) jeg er 9 dpo i morgen og er så utålmodig og vil teste ;)

 

Anonymous poster hash: bda6c...f64

Skrevet

Dag 10 dpo begge gangene. Planlagte barn begge to derfor testet jeg tidlig. Ingen symptomer. Ingen symptomer utover voksende mage resten av svangerskapene heller forresten....

 

Anonymous poster hash: e88d0...784

Skrevet

Da jeg var nesten fem uker på vei. Var lettrørt og utrolig varm! Tror det er Pga progrsteronet. Noen reagerer med på dette hormonet enn andre.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

 

I går, 10 dpo :) Jeg er 3+4 på vei i dag :D Symptomene mine er kvalme, øm/stram/murrende/stikkende livmor, ømme pupper, tonnevis av kviser, tisser konstant og fullstendig dilla på suppe :) Jeg testet tidlig fordi jeg en natt kort tid etter el våknet av at det stakk så voldsomt i livmoren, antar det var kvelden egget festet seg :)

Yey, gratulerer så masse :) jeg er 9 dpo i morgen og er så utålmodig og vil teste ;)

 

Anonymous poster hash: bda6c...f64

 

Tusen takk :D Forstår utålmodigheten veldig godt ;) Doc morris testene viste seg å være ganske sensitive, var de som ga sterkest strek, verdt å prøvde dem ;)

Skrevet

Negativ test 4 dager før IKM. Testet ikke igjen før 2 dager etter IKM og da var det ingen tvil :-P

Skrevet

Svak strek 10 dpo, sterk strek 12 dpo.

Ingen symptomer, men et tegn som her gått igjen; sterke og tydelige blodårer på brystet,

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...