lyccke Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg og mannen liker navnet Amalie, men vil ha et navn etter Amalie. Vi tenker på:Amalie Evelina Amalie Iselilja Hvilket er finest synes dere, og har dere andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Jeg liker også Amalie, men sammen med de to forslagene ble det veldig mye a, i og e. Tungvint å lese og si, synes jeg. Om dere skal bestemme dere for ett av de to, ville jeg valgt Evelina, men aller helst et navn som ikke har så mange like bokstaver som i Amalie. Anonymous poster hash: a4bd7...ade
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Det ble for mye. Hva med Amalie Helen eller noe annet enkelt? Anonymous poster hash: 96b34...b8e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Less is more! Anonymous poster hash: 26c4d...04d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Forferdelige alle sammen. Sorry :-( Anonymous poster hash: 303e3...a14
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Amalie er fint, men synes de to andre ikke er fine, og dessuten veldig tungt med dobbeltnavn. Amalie alene synes jeg Anonymous poster hash: 8473a...f7e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Hvis du ønsker dobbeltnavn så ville jeg heller hatt et kort navn foran.. Amalie som førstenavn kan fort virke litt "too much" da det er et litt "tungt" navn.. Anonymous poster hash: 1058d...391
lyccke Skrevet 10. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2014 Skal bare ha navn nr 2 på papiret. Vi sier bare Amalie
☆☆☆ Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Kva skal du med namn nr 2 om det ikkje skal brukast?
4barns mor Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Amalie Evelina synes jeg var fint
Nyttårs barn Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Det blir litt mye med dobbelt navn med Amalie først. Særlig når andre navnet også er fullt av vokaler. Amalie står seg kanskje best alene?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #13 Skrevet 10. september 2014 Syns Amalie Evelina funker tålig bra. Anonymous poster hash: 4879a...803
Cate Amelie Skrevet 10. september 2014 #14 Skrevet 10. september 2014 Egentlig foretrekker jeg Iselilja, men av de to kombinasjonene funket helt klart Amalie Evelina best
Leirha Skrevet 10. september 2014 #15 Skrevet 10. september 2014 SYns det blir litt mye når begge navnene ender på -a. Det blir rett og slett tungt.Hva med å prøve å kutte bort -aen på slutten av navnene?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #16 Skrevet 10. september 2014 Synes det blir for mye av det gode, litt "smør på flesk". Enig med Leirha at det blir litt mye når begge navn ender på -a. Anonymous poster hash: 207ab...0a5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #17 Skrevet 10. september 2014 Begge navnene er veldig tunge, så jeg synes kanskje dere skal tenke i litt nye baner. Amalie er nok. Og hvis dere uansett ikke skal bruke det, så ser jeg ihvertfall ikke poenget Anonymous poster hash: 9d7ad...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå