Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen liker navnet Amalie, men vil ha et navn etter Amalie. Vi tenker på:

Amalie Evelina

Amalie Iselilja

 

Hvilket er finest synes dere, og har dere andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker også Amalie, men sammen med de to forslagene ble det veldig mye a, i og e. Tungvint å lese og si, synes jeg. Om dere skal bestemme dere for ett av de to, ville jeg valgt Evelina, men aller helst et navn som ikke har så mange like bokstaver som i Amalie. 



Anonymous poster hash: a4bd7...ade
Skrevet

Det ble for mye. Hva med Amalie Helen eller noe annet enkelt?

 

Anonymous poster hash: 96b34...b8e

Skrevet

Less is more!



Anonymous poster hash: 26c4d...04d
Skrevet

Forferdelige alle sammen. Sorry :-(

 

Anonymous poster hash: 303e3...a14

Skrevet

Amalie er fint, men synes de to andre ikke er fine, og dessuten veldig tungt med dobbeltnavn.

 

Amalie alene synes jeg

 

Anonymous poster hash: 8473a...f7e

Skrevet

Hvis du ønsker dobbeltnavn så ville jeg heller hatt et kort navn foran.. Amalie som førstenavn kan fort virke litt "too much" da det er et litt "tungt" navn..

 

Anonymous poster hash: 1058d...391

Skrevet

Skal bare ha navn nr 2 på papiret. Vi sier bare Amalie :)

Skrevet

Kva skal du med namn nr 2 om det ikkje skal brukast?

Skrevet

Det blir litt mye med dobbelt navn med Amalie først.

Særlig når andre navnet også er fullt av vokaler.

 

Amalie står seg kanskje best alene?

Skrevet

Syns Amalie Evelina funker tålig bra.

 

Anonymous poster hash: 4879a...803

Skrevet

Egentlig foretrekker jeg Iselilja, men av de to kombinasjonene funket helt klart Amalie Evelina best ;)

Skrevet

SYns det blir litt mye når begge navnene ender på -a. Det blir rett og slett tungt.
Hva med å prøve å kutte bort -aen på slutten av navnene?

Skrevet

Synes det blir for mye av det gode, litt "smør på flesk". Enig med Leirha at det blir litt mye når begge navn ender på -a.



Anonymous poster hash: 207ab...0a5
Skrevet

Begge navnene er veldig tunge, så jeg synes kanskje dere skal tenke i litt nye baner.

Amalie er nok.

 

Og hvis dere uansett ikke skal bruke det, så ser jeg ihvertfall ikke poenget

 

Anonymous poster hash: 9d7ad...226

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...