Gå til innhold

Hva tenker dere om menn som

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en vanlig jobb som ikke trenger utdanning?

Da tenker jeg på jobber som butikkmedarbeider, lagermedarbeider, selgere, sjåfører, jobbe på elkjøp, expert, spaceworld osv ..

Virker som om en del kvinner ser ned på menn som ikke har høyere utdanning..

Eller?

Anonymous poster hash: ea139...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... Nei?!

Anonymous poster hash: 2c186...b61

Skrevet

Det er ikke utdanningen det kommer an på, det er mannen det kommer an på.

Jeg kjenner eller vet om masse menn uten utdanning som jeg mener er for "enkle" i tankegang og væremåte til å passe til meg. Men jeg kjenner også til en god del menn med høyere utdanning som er akkurat likedan i alt utenom akkurat det faglige.

Og motsatt, jeg kjenner menn som er kjempereflekterte, samfunnorienterte og -engasjerte, som har store kunnskaper både innen sitt fag og innen det meste eller - til tross for at de ikke har formell utdanning.

Det er kanskje flere menn med utdanning som er slik, men utdanning er ikke en betingelse for alle disse andre evnene og egenskapene.

Jeg velger å se på mannen og ikke utdannelsen :)

Anonymous poster hash: c0743...d64
Skrevet

Jeg ser ikke ned på en mann uten utdannelse. Jeg er singel og leter, så må si at selv om jeg ikke ser ned på en mann uten utdannelse, så tenker jeg litt på det. Ikke pga status, vet bare ikke hva det er. Har høyere utdannelse selv, men kan godt date en med fagbrev feks. spaceworld og elkjøp, tenker jeg litt mer typen personer som jobber der. Vanskelig å beskrive, men det er aldri noe jeg tenker på hvis jeg virkelig liker personen.

Anonymous poster hash: 2a7d8...8e0
Skrevet

Kim Kolstad (Jens August) er budbilsjåfør..

Han har god utdannelse innen teater, men han tjener like godt som karakteren Jens August. (Noe som forøvrig er tragisk mtp at det er den desidert største såpeserien i Norge).

Han liker visst friheten og selvstendigheten det er å være sjåfør.