Gå til innhold

Hva gjør dere på i mammapermen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben er på sjøen og kjeder meg grav ihjel! Vasker huset, klærne, rydder, sover middag og da det er gjort så sitter jeg her da. Kansje jeg er litt med venninner men kan ikke renne ned døra hos dem hver dag heller.

Ammer, koser med babyen hele tiden, hun er med over alt hvor jeg er. Veldig snill baby, hun kan ligge for seg selv og pluddre så lenge jeg er i rommet. Diller og daller mye med henne. Men samtidig så kjedelig å være så mye alene :(

Familien min bor 45 min kjøretur unna, ikke så langt men langt nok.

Så, hva gjør dere på?

Anonymous poster hash: d5638...00e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover, ser på tv, er med babyen, lese bøker, er på besøk, drikker kaffe, spiller piano, går turer og har svært så late dager :D

Anonymous poster hash: 7e6c2...1d5
Skrevet

Kjedet meg ikke ett eneste sekund i løpet av hele mammapermen, selvom jeg var mye alene. Storkoste meg rett og slett sammen med babyen min :) Vet hvor fort tiden går, så nøyt hvert sekund. Gikk mye turer, var litt sammen med venninner osv :)

Anonymous poster hash: c2568...3ae
Skrevet

Jeg koste meg hjemme med babyen så mye som mulig, puslet hjemme, bakte, var på barseltreff, shoppet, var på café med venninner, vi var på ferie, jeg var på spa med venninner, leste fag/studerte/var på forelesning (med baby) ... mer enn nok å gjøre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...