Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg å kjæresten skal kjøpe hus. Mens jeg har bundet meg litt fast til stedet jeg er på nå. 1. Klassing på skole. I lærling jobb. Livet falt på plass her. Der han egentlig vil bo bodde jeg før i to år. Da holdt jeg på å miste alt. Til og med ungen. Men det på grunn av dårlige valg. Nå er alt på stell og jeg kan påvirke hvor han kjøper hus. Hvordan skal jeg vurdere dette når frykt for fortiden hjemsøker meg men hjertet mitt ligger igjen der også.. Aner virkelig ikke hvordan jeg bør tenke. Anonymous poster hash: bc551...765
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Kjøp i skolekretsen til barnet ditt Anonymous poster hash: 26e91...957
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Du burde selvsagt ikke vurdere en gong å flytte tilbake til en plass hvor livet ditt var på vei til h,... Barnet først. Trives barnet på skolen, så kjøper du selvsagt der du bor nå. Anonymous poster hash: d64ad...029
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Hmmm. Hva er viktig å huske på ved kjøp ? Anonymous poster hash: bc551...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå