Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Gutten min på 2 har støvler, og det blir minusgrader sent her vi bor. Kommer til å kjøpe vintersko nærmere jul. Er det da bortkastet med cherrox? Nå er det 18 grader og regn, så cherrox er vel for varmt? De er jo foret med ull. Hva hadde dere kjøpt evt? Anonymous poster hash: 3a231...955
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Hva med Dockboots? Anonymous poster hash: 415e8...3e2
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Har pleid å bruke cherrox vinterstid selv om det vanligvis er plussgrader. Anonymous poster hash: a536a...6b6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Hva med Dockboots? Anonymous poster hash: 415e8...3e2 Er ikke det "cherrox", bare annet navn? Anonymous poster hash: 3a231...955
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Har pleid å bruke cherrox vinterstid selv om det vanligvis er plussgrader. Anonymous poster hash: a536a...6b6 Men hadde du brukt støvler i plussgrader og kjøpt vintersko for de kaldeste dagene? Eller hadde du kjøpt cherrox i tillegg til støvlene? Orker ikke kjøpe om det holder med støvler, men har null erfaring med hva de trenger disse små Anonymous poster hash: 3a231...955
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Hva med Dockboots? Anonymous poster hash: 415e8...3e2 Er ikke det "cherrox", bare annet navn? Anonymous poster hash: 3a231...955 De er litt lettere og ikke fullt så klamme som Cherrox Anonymous poster hash: 415e8...3e2
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Vi har vært nødt til å kjøpe nye støvler hvert halvår ca pga voksende bein. :-) har da kjøpt cherroxliknende i oktober og støvler i april. Blir lite minusgrader her i Rogaland, men til gjengjeld kalde, våte dager med slaps. :-) Anonymous poster hash: ff5bf...2fe
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Gutten min på 2 har støvler, og det blir minusgrader sent her vi bor. Kommer til å kjøpe vintersko nærmere jul. Er det da bortkastet med cherrox? Nå er det 18 grader og regn, så cherrox er vel for varmt? De er jo foret med ull. Hva hadde dere kjøpt evt?Anonymous poster hash: 3a231...955 I mine øyner bruker barna cherrox i snø sludd...suppevær som vi kaller det.Men er det mere enn -5 så er vintersko det beste...kan være bortkastet å kjøpe cherrox vis dere ikke har snø og minus før jul....går jo ann å ha et par Sikkelig ullsokker viss det er kaldt en dag også....her hvor jeg bor har mine både,støvler,cherrox og vintersko. Anonymous poster hash: d7ad5...f25
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Vi har vært nødt til å kjøpe nye støvler hvert halvår ca pga voksende bein. :-) har da kjøpt cherroxliknende i oktober og støvler i april. Blir lite minusgrader her i Rogaland, men til gjengjeld kalde, våte dager med slaps. :-) Anonymous poster hash: ff5bf...2fe OK, så du hadde satt bort støvlene nå? Anonymous poster hash: 3a231...955
me_87 Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Vi kommer til å ha både støvler og cherrox.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 Dockboots! Fungerer som både støvler og cherox 👍 Anonymous poster hash: 93c5e...d3b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 Cherrox !! Anonymous poster hash: 6e535...5b4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Gutten min på 2 har støvler, og det blir minusgrader sent her vi bor. Kommer til å kjøpe vintersko nærmere jul. Er det da bortkastet med cherrox? Nå er det 18 grader og regn, så cherrox er vel for varmt? De er jo foret med ull. Hva hadde dere kjøpt evt? Anonymous poster hash: 3a231...955 Her er det gummistøvler for sommervær og 5 - 10 pluss, men når gradestokken kryper ned mot 0 og det er slapsevær er det cherrox, når gradestokken kryper enda lengre ned mot 5 - 10 minus og snøen ikke er kram, så bruker vi vintersko Anonymous poster hash: 1747c...f8f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 Har pleid å bruke cherrox vinterstid selv om det vanligvis er plussgrader. Anonymous poster hash: a536a...6b6 Men hadde du brukt støvler i plussgrader og kjøpt vintersko for de kaldeste dagene? Eller hadde du kjøpt cherrox i tillegg til støvlene? Orker ikke kjøpe om det holder med støvler, men har null erfaring med hva de trenger disse små Anonymous poster hash: 3a231...955 Sånn i oktober/november en gang byttes støvlene ut med cherrox. Særlig på barnehagebarn som er mye ute. Skolebarn kan veksle litt, men kjøper cherrox hver høst. Mine har ikke funnet Dockboots som de har følt at passet føttene deres. Anonymous poster hash: a536a...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå