Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Det lurer jeg på😄.. Jeg har egentlig tenkt lenge på at jeg skal ta hull i ørene, men det jeg lurer på er hvor jeg evt skal få dette gjort? Føler meg for gammel til å dra til frisør, og for straigth til å gå til ei piercing-bule ;-) Hva ville du ha gjort? :-) Anonymous poster hash: bd21d...5e5
Superdolly Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Jeg ville gått til et piercingstudio.
<3 2G <3 Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Piercingstudio uten tvil! Mye mer behagelig enn frisør.
Mother Gothel Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Les litt her http://mewkid.net/om-forskjellen-pa-ørepistol-og-piercing/
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Takk, takk :-). Mulig jeg må dame meg opp til å dra på et sånn piercingstudio da? Hadde piercing i navlen i min grønne ungdom, gikk fint det. Bare føler det er litt kleint å ta piercing som snart 40-åring ;-) Anonymous poster hash: bd21d...5e5
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Det er ikke mer kleint å pierce seg på en ålreit plass enn å knipse hull i øret med pistol hos noen som slafser tyggis og ikke aner hva et øre består av. Du blir sikkert fin =)
Monica Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Enig med de andre, ta piercing. Er ikke lenge siden jeg tok det selv. Mine barn og må ta piercing hvis de skal ha hull i ørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå