Gå til innhold

Hva mener dere om norske jenter som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om norske jenter som får barn med polske menn?

En jeg kjenner har fått barn med en polsk mann, og hun er flau over seg selv pga han er polak.

Anonymous poster hash: 10ba8...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått barn med ? Er de sammen eller bare fått barn med han ? 

Er de sammen, så hva skal man tenke om det da ? Er da vel helt fint det så lenge de trives… 

Anonymous poster hash: b3eaf...311
Skrevet

??? For et spørsmål.

Anonymous poster hash: 4906d...aa7
Skrevet

Tenker ikke noe om det.

Verre når de finner seg lykkejegere fra enkelte andre land...

Anonymous poster hash: 4555b...ef5
Skrevet

Nei de er ikke sammen, de var en kort periode.

Men dama er flau over å ha barn med en polak. Jeg er nyagjerrig på hva andre mener om det tema. Har hun i det hele grunn til å være flau!?

Jeg mener hun ikke har det.

Hi

Anonymous poster hash: 10ba8...8dc

Skrevet

Mener ingenting om det, det er ikke min sak.

Anonymous poster hash: 015b1...f2b
Skrevet

Det flaueste er vel at hun er flau over det...

Anonymous poster hash: ea30d...4b1
Skrevet

hva så? jeg skal ha barn med en indisk mann.. vi er forlova, samboer & han er en kjempe snill mann selv om han ikke er norsk.. mine foreldre er bare glade vi ikke flytter til india de.. 

Anonymous poster hash: d510c...9f9
Skrevet

Håper hun kvitter seg med de holdningen før barnet er født. Så h*n slipper å føle at fars siden er noe å skamme seg over. Skjønner ikke hvorfor hun lå med han i første omgang når hun tydeligvis mener det er noe feil og galt med folk fra Polen.

Anonymous poster hash: ffa09...d20

Skrevet

Jeg ser en stor ulempe. Han kommer fra et annet sted og det er stor fare for at far en gang i fremtiden har lyst til å returnere til hjemlandet sammen med barnet. 

Her ser jeg ingen forskjell på polakker, briter, svensker, nordlenginger, sørlendinger... 

Ulempen er at det er stor fare for at dere en gang i fremtiden bor langt fra hverandre, med de konsekvenser det får.

Anonymous poster hash: 6e72d...95f
Skrevet

Kjenner minst to polakker jeg ikke hadde skjemtes av å fått barn med ;)

Det er rimelig enkel matte dette! Vil du ikke ha barn med de, ikke ha sex med de! Uansett hvor de kommer fra!!

Skrevet

Tenker overhodet ikke over det. Spiller da ingen rolle hvor man kommer fra, man er da bare et menneske. Man er ikke mer eller mindre verdt enn andre.

Skrevet

Vel, virker litt jalla. Hadde de vært sammen lenge hadde det vært annerledes. Bare måten du formulerer det på " få barn med"... Nei, ikke bra.

Anonymous poster hash: ba7a0...d7f

Skrevet

Jobber sammen med en skikkelig kjekk polakk! Han er 14 år eldre enn meg, men fortsatt deilig. Hadde jeg forelsket meg i han, han i meg og vi hadde det bra hadde jeg gitt faen i om han var fra Polen! Hvor man er fra er irrelevant, hvem man er betyr noe. Flinke til å jobbe er polakkene jeg kjenner og!

Anonymous poster hash: 76005...c8a

Skrevet

Hæ? Det er noe av det rareste spørsmålet jeg har lest. Mener da ingenting om folk om de får barn med menn fra polen, danmark, kongo, skottland , usa osv . Jeg tenker hun likte/ liker denne mannen.

Skrevet

Ja, det er flaut. Polakk er lavstatus.

Anonymous poster hash: c0bfc...73d

Skrevet

Ja, det er flaut. Polakk er lavstatus.

Anonymous poster hash: c0bfc...73d

Rasist er mer lavstatus enn utlending :) Polske menn er forresten kjent for å være mer romantiske, hjemmekjære og "underdanige" i forhold til sine koner,  enn norske menn. Men så klart, alle liker forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 68347...753

Skrevet

Så hun mener seriøst at polakker er mindreverdige mennesker? Det som er flaut her er at hun har slike meninger om et folkeslag. Akkurat som i alle andre land i verden finnes det både kjekke, mindre kjekke, snille, slemme, store, små, rike, fattige, godt utdannede og lite utdannede osv osv folk i polen også. At hun mener alle disse menneskene er mindreverdige er direkte flaut!

Jeg kjenner flere polakker jeg, mannen jobber sammen med et par stykker, det går en polsk gutt i klassen til datteren min og det bor en polsk familie i nabohuset til svigermor. Det er da ikke annenrangs mennesker på noen måte, det er snakk om folk med en annen etnisitet enn oss, ikke apekatter.

De jeg kjenner er blide, hyggelige, arbeidsomme, pliktoppfyllende og sosiale mennesker som uttrykker glede og takknemlighet over å bo i et godt land som Norge. Kunne ikke falle meg inn å se ned på dem altså...

Anonymous poster hash: eb38d...937
Skrevet

Å herremin, de derre diskusjonene hvor man generaliserer et helt folkeslag... Er du klar over at det finnes over 40 millioner mennesker i Polen? De er vel like forskjellige som menn i et hvilket som helst annet land - morsomme, intelligente, kjedelige, tykke, tynne, leger, renholdere, kunstnere, lærere, slemme, kriminelle, kjærlige, egoistiske, osv osv. Finnes jo ingen mal for en "polakk". Åh, jeg gremmes over disse diskusjonene, har vært flere av dem her ang både kvinner og menn fra div land. Det er dette som er flaut, ikke hvilken nasjonalitet faren til hennes barn har.. Men - enig med dem som sier at det vil kunne få negative konsekvenser på sikt dersom han ønsker å flytte til hjemlandet. Dèt vil være tøft, men dèt er en annen diskusjon.. Hun visste vel hva hun gjorde når hun hadde sex med denne polakken!

Anonymous poster hash: 0dd85...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...