Blomstogbier Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Hvilke merker er det trygt å satse på? Hvilke holder bena varme, omtrent uansett? Kan tenke meg noen som er vanntette, men gode å ha på. Til barn (1-åring) altså.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Til de minste anbefaler jeg Superfit sine vintersko, de er stabile, men også myke. Geox, Kamik, Ecco og Viking er også bra merker, men foretrekker de på barn som er eldre enn 1 år (de er litt stivere). Eneste er om barnet har spesielt bred fot eller høy vrist, da er Superfit (og Ecco) noen ganger litt smale i passformen. Anonymous poster hash: 662e6...356
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Til de minste anbefaler jeg Superfit sine vintersko, de er stabile, men også myke. Geox, Kamik, Ecco og Viking er også bra merker, men foretrekker de på barn som er eldre enn 1 år (de er litt stivere). Eneste er om barnet har spesielt bred fot eller høy vrist, da er Superfit (og Ecco) noen ganger litt smale i passformen. Anonymous poster hash: 662e6...356 Liten korrigering: Ecco er også myke sko. Anonymous poster hash: 662e6...356
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Viking!!! Anonymous poster hash: ef434...e12
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 det er forresten 2x1 for utvalget sko fra i morgen http://www.skoringen.no/barnas-dag/ Anonymous poster hash: ef434...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå