Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Kan jeg da bestemme alder, og hvor "ille" barnet er? Eller får jeg bare ett barn? Anonymous poster hash: 03ff0...1a2
Blondzilla Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Kan jeg da bestemme alder, og hvor "ille" barnet er? Eller får jeg bare ett barn? Anonymous poster hash: 03ff0...1a2 Du får tildelt barn. Sjelden noen har100% vedtak, så man har dom regel to eller tre barn. Noen ganger i samme bhg, andre ganger i forskjellige alt ettersom hva det er behov for.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Jeg kjenner ei som jobber som støtteped. i barnehage. Hun reiser fra barnehage til barnehage i kommunen og hun jobber med de barna som har vedtakt fra PPT / BUP eller barnehabiliteringen / rehab. Anonymous poster hash: a00fb...2a5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Støttepedagog? ? Jeg er utdannet spesialpedagog. 6 års utdanning har jeg fra høgskole. Hva er din bakgrunn for å kalle deg pedagog? Og bare spørsmålet ditt avslører at du ikke burde jobbe med dette. Anonymous poster hash: e75b6...725
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Støttepedagog? ? Jeg er utdannet spesialpedagog. 6 års utdanning har jeg fra høgskole. Hva er din bakgrunn for å kalle deg pedagog? Og bare spørsmålet ditt avslører at du ikke burde jobbe med dette. Anonymous poster hash: e75b6...725 Kan ikke HI være utdannet pedagog selv om hun ikke kjenner til rammene rundt dette? Hilsen lærer som jobber som støttepedagog. Anonymous poster hash: 4620e...b62
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Støttepedagog? ? Jeg er utdannet spesialpedagog. 6 års utdanning har jeg fra høgskole. Hva er din bakgrunn for å kalle deg pedagog? Og bare spørsmålet ditt avslører at du ikke burde jobbe med dette. Anonymous poster hash: e75b6...725 Kan ikke HI være utdannet pedagog selv om hun ikke kjenner til rammene rundt dette? Hilsen lærer som jobber som støttepedagog. Anonymous poster hash: 4620e...b62 Ikke anonym over her, vil tro alle som jobber i bhg har/ har hatt inne støttepedagoger. Er det spesped reiser de somoftest rundt, ekstraressurs kan tas fra huset som en som følger ett/ fler barn. Og til hi: nei du får selvsagt ikke velge hvilket barn som skal ha støttepedagog. Anonymous poster hash: a4bad...fe6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Støttepedagog? ? Jeg er utdannet spesialpedagog. 6 års utdanning har jeg fra høgskole. Hva er din bakgrunn for å kalle deg pedagog? Og bare spørsmålet ditt avslører at du ikke burde jobbe med dette. Anonymous poster hash: e75b6...725 Kan ikke HI være utdannet pedagog selv om hun ikke kjenner til rammene rundt dette? Hilsen lærer som jobber som støttepedagog. Anonymous poster hash: 4620e...b62 Ikke anonym over her, vil tro alle som jobber i bhg har/ har hatt inne støttepedagoger. Er det spesped reiser de somoftest rundt, ekstraressurs kan tas fra huset som en som følger ett/ fler barn. Og til hi: nei du får selvsagt ikke velge hvilket barn som skal ha støttepedagog. Anonymous poster hash: a4bad...fe6 Så støttepedagog er det samme som ekstraressurs? Koblet ikke det jeg, siden ekstraressurs hos oss alltid er unge ufaglærte, aldri en pedagog Anonymous poster hash: d2915...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå