Gå til innhold

Hvilke sko valgte du til brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 5d05a...d84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par sykt dyre hvite silkesko og som jeg ikke har brukt en eneste gang i de 8 årene jeg har vært gift!!

De passer jo egentlig ikke til noe annet enn brudekjolen, så jeg skulle ønske at jeg hadde splashet de pengene på et par røffe, kule, fine, særegne, meg sko som jeg kunne ha brukt gang på gang på gang...

Anonymous poster hash: 76f33...bb4
Skrevet

Bunadskoene mine. Brukt mye, både før og etter. Hadde også ettpar ultrafænsie party-sko til festen. Ikke brukt hverken før eller etter, men så kosta de ca 200 da :D 

Skrevet

har kjøpt disse, og et par ballerina´s i sølv glitter fra miumiu om jeg blir sliten i bena. http://www.mytheresa.com/euro_en/body-strass-100-crystal-embellished-mesh-pumps.html 

valgte å kjøpe et par heler som var veldig meg på en måte. trener ikke hvite sko bare fordi det er bryllup :) rosa er ikke helt min greie så da endte jeg med svarte. kjempe fine sko, driver å går dem inn hjemme om dagen. 

Anonymous poster hash: 50179...a9f
Skrevet

har kjøpt disse, og et par ballerina´s i sølv glitter fra miumiu om jeg blir sliten i bena. http://www.mytheresa.com/euro_en/body-strass-100-crystal-embellished-mesh-pumps.html 

valgte å kjøpe et par heler som var veldig meg på en måte. trener ikke hvite sko bare fordi det er bryllup :) rosa er ikke helt min greie så da endte jeg med svarte. kjempe fine sko, driver å går dem inn hjemme om dagen. 

http://www.mytheresa.com/euro_en/body-strass-100-crystal-embellished-mesh-pumps.html

Skrevet

Ballerinasko som kan brukes igjen og igjen :)

Anonymous poster hash: d7017...3c6

Skrevet

Sorte sko. Ligner på jesus sandaler, men med hel. Brukt masse før og kommer garantert til å bruke dem masse etterpå også. Fant ikke noen andre sko som passet til kjolen :)

Skrevet

Kjøpte noen gjennom lightinthebox, nydelige hvite silkesko med litt bling nedover og ikke så høye, kriterie fra mannen som kun er 3 cm høyere enn meg :P

Anonymous poster hash: c71d4...fd1

Skrevet

Røde sko jeg kan bruke igjen. Genialt for å bryte opp alt det hvite 😃

post-859062-1462678_thumb.jpg

Skrevet

Røde "silke"sko kjøpt på økonomisko for 299, sølvfargete dansesko med semsket såle 60kr på ebay, og et par støvletter som jeg brukte når vi ikke var i kirken, potoshoot eller på parketten(giftet oss på vinteren).

Skrevet

Ingen sko, giftet meg på en Strand i Thailand. 💜💜

Anonymous poster hash: d3fd3...353

Skrevet

Sølvpumps fra bianco. Kjempe fornøyd med de, kan fint brukes til andre klær en brudekjolen. Og med sølvtilbehør passa de veldig bra til kjolen :)

Anonymous poster hash: e8e16...b3b

Skrevet

Jeg lånte et par av en venninne av meg. Offwhite silkesko. 

Skrevet

Knall røde, fancy sko kjøpt på Agape, men aldri brukt de etterpå :-)

Anonymous poster hash: 5cb90...5d2
Skrevet

Hvite ballerinasko kjøpt på salg. Jeg er ikke komfortabel i høyhælte, selv om det er kjempetøft.

Veldig fornøyd med skoene. Brukt de resten av sommeren, giftet meg i sommer:)

Anonymous poster hash: 1cf7f...fdf

Skrevet

Svarte høyhælte jeg hadde fra før. Behagelige å gå i og mye brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...