Gå til innhold

Passer disse vinterskoene fortsatt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant frem vinterskoene til gutta mine på 4 og snart 7 år. De har tydeligvis ikke vokst så mye i beina siden i fjor høst. Begge hadde kanskje 0,9 - 1 cm å gå på i vintersko.

 

Det er 2 for 1 par på skoringen i morgen. Hadde dere kjøpt nye nå eller ventet til etter jul?

 

Anonymous poster hash: a300f...5e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har like mye å gå på. Jeg kjøper nye. 1 cm er litt knapt for vintersko.



Anonymous poster hash: 44d24...6de
Skrevet

 

Mine har like mye å gå på. Jeg kjøper nye. 1 cm er litt knapt for vintersko.

 

Anonymous poster hash: 44d24...6de

Men da går jeg bare 1 størrelse opp? De har 1 cm å gå på nå...Hvis jeg kjøper 2 størrelser større blir det vel veldig stort??

 

Anonymous poster hash: a300f...5e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...