Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Fant frem vinterskoene til gutta mine på 4 og snart 7 år. De har tydeligvis ikke vokst så mye i beina siden i fjor høst. Begge hadde kanskje 0,9 - 1 cm å gå på i vintersko. Det er 2 for 1 par på skoringen i morgen. Hadde dere kjøpt nye nå eller ventet til etter jul? Anonymous poster hash: a300f...5e5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Mine har like mye å gå på. Jeg kjøper nye. 1 cm er litt knapt for vintersko. Anonymous poster hash: 44d24...6de
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Mine har like mye å gå på. Jeg kjøper nye. 1 cm er litt knapt for vintersko. Anonymous poster hash: 44d24...6de Men da går jeg bare 1 størrelse opp? De har 1 cm å gå på nå...Hvis jeg kjøper 2 størrelser større blir det vel veldig stort?? Anonymous poster hash: a300f...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå