Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 har en unge med matnekt. Hvert måltid er en jævla kamp. Ingenting funker. Finnes ikke EN eneste ting i denne verden som er så frustrerende som å ikke få i ungen mat. Går nå nedover i vekt, og det er ikke noe man kan gjøre. Kun vente for å se om ungen blir bedre, eller blir så dårlig og slapp at han blir innlagt. Anonymous poster hash: fafdf...822
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Huff, så frustrerende 😔 Søstera mi var sånn, eneste mamma fikk i henne var pasta. Uten noe på/til. Og husker vi måtte kalle maten andre ting enn det het (jentemat f.eks 🙊) Anonymous poster hash: 3a81a...b32
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Har du prøvd å sende ungen til besteforeldre eller noen andre for å se om ungen spiser bedre der når du ikke er tilstede? Regner med dere sikkert har prøvd det...da eldste var liten så spiste han dårlig i perioder og da hjalp det med besteforeldrene...men han var ikke så ille som din... Anonymous poster hash: 71b9b...2da
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Har du prøvd å sende ungen til besteforeldre eller noen andre for å se om ungen spiser bedre der når du ikke er tilstede? Regner med dere sikkert har prøvd det...da eldste var liten så spiste han dårlig i perioder og da hjalp det med besteforeldrene...men han var ikke så ille som din... Anonymous poster hash: 71b9b...2da Går i barnehagen, men spiser ikke der heller... Anonymous poster hash: fafdf...822
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 har en unge med matnekt. Hvert måltid er en jævla kamp. Ingenting funker. Finnes ikke EN eneste ting i denne verden som er så frustrerende som å ikke få i ungen mat. Går nå nedover i vekt, og det er ikke noe man kan gjøre. Kun vente for å se om ungen blir bedre, eller blir så dårlig og slapp at han blir innlagt. Anonymous poster hash: fafdf...822 Er barnet testet for cøliaki? Vi hadde det sånn med vår datter, hun sluttet å spise. Jo slappere hun ble, jo mindre spiste hun. Og ble derfor enda slappere. Hun endte opp med å bli innlagt, og da fant de ut at hun har cøliaki. Anonymous poster hash: c511e...9e9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 har en unge med matnekt. Hvert måltid er en jævla kamp. Ingenting funker. Finnes ikke EN eneste ting i denne verden som er så frustrerende som å ikke få i ungen mat. Går nå nedover i vekt, og det er ikke noe man kan gjøre. Kun vente for å se om ungen blir bedre, eller blir så dårlig og slapp at han blir innlagt. Anonymous poster hash: fafdf...822 Er barnet testet for cøliaki? Vi hadde det sånn med vår datter, hun sluttet å spise. Jo slappere hun ble, jo mindre spiste hun. Og ble derfor enda slappere. Hun endte opp med å bli innlagt, og da fant de ut at hun har cøliaki. Anonymous poster hash: c511e...9e9 Har vært testet for det meste.... Får ikke gluten. Anonymous poster hash: fafdf...822
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Sånn var ungen til en vennine og! Så helsesøster meldte det videre til barnevernet ettersom hun var beskymret fordi barnet ikke gikk opp i vekt. I rapportene jeg har lest fra barnevernet så får mor skyld for at barnet ikke spiser!! Jeg har bodd over lengre tid med mor å har sett at hun virkelig gjør alt hun kan for å få i barnet mat! Men ungen er helt hysterisk å hyler hver gang noen prøvde å få i hun mat. Anonymous poster hash: 03227...935
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Får passe oss for barnevernet da Anonymous poster hash: fafdf...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå