Gå til innhold

Hvert måltid er et helvete


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en unge med matnekt. Hvert måltid er en jævla kamp. Ingenting funker. Finnes ikke EN eneste ting i denne verden som er så frustrerende som å ikke få i ungen mat. Går nå nedover i vekt, og det er ikke noe man kan gjøre. Kun vente for å se om ungen blir bedre, eller blir så dårlig og slapp at han blir innlagt. 



Anonymous poster hash: fafdf...822
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så frustrerende 😔

Søstera mi var sånn, eneste mamma fikk i henne var pasta. Uten noe på/til. Og husker vi måtte kalle maten andre ting enn det het (jentemat f.eks 🙊)

 

Anonymous poster hash: 3a81a...b32

Skrevet

Har du prøvd å sende ungen til besteforeldre eller noen andre for å se om ungen spiser bedre der når du ikke er tilstede? Regner med dere sikkert har prøvd det...da eldste var liten så spiste han dårlig i perioder og da hjalp det med besteforeldrene...men han var ikke så ille som din...

 

Anonymous poster hash: 71b9b...2da

Skrevet

Har du prøvd å sende ungen til besteforeldre eller noen andre for å se om ungen spiser bedre der når du ikke er tilstede? Regner med dere sikkert har prøvd det...da eldste var liten så spiste han dårlig i perioder og da hjalp det med besteforeldrene...men han var ikke så ille som din...

 

Anonymous poster hash: 71b9b...2da

Går i barnehagen, men spiser ikke der heller...

 

Anonymous poster hash: fafdf...822

Skrevet

 

har en unge med matnekt. Hvert måltid er en jævla kamp. Ingenting funker. Finnes ikke EN eneste ting i denne verden som er så frustrerende som å ikke få i ungen mat. Går nå nedover i vekt, og det er ikke noe man kan gjøre. Kun vente for å se om ungen blir bedre, eller blir så dårlig og slapp at han blir innlagt.

 

Anonymous poster hash: fafdf...822

Er barnet testet for cøliaki? Vi hadde det sånn med vår datter, hun sluttet å spise. Jo slappere hun ble, jo mindre spiste hun. Og ble derfor enda slappere. Hun endte opp med å bli innlagt, og da fant de ut at hun har cøliaki.

 

Anonymous poster hash: c511e...9e9

Skrevet

 

har en unge med matnekt. Hvert måltid er en jævla kamp. Ingenting funker. Finnes ikke EN eneste ting i denne verden som er så frustrerende som å ikke få i ungen mat. Går nå nedover i vekt, og det er ikke noe man kan gjøre. Kun vente for å se om ungen blir bedre, eller blir så dårlig og slapp at han blir innlagt.

 

Anonymous poster hash: fafdf...822

Er barnet testet for cøliaki? Vi hadde det sånn med vår datter, hun sluttet å spise. Jo slappere hun ble, jo mindre spiste hun. Og ble derfor enda slappere. Hun endte opp med å bli innlagt, og da fant de ut at hun har cøliaki.

 

Anonymous poster hash: c511e...9e9

 

Har vært testet for det meste.... Får ikke gluten.

 

Anonymous poster hash: fafdf...822

Skrevet

Sånn var ungen til en vennine og!

Så helsesøster meldte det videre til barnevernet ettersom hun var beskymret fordi barnet ikke gikk opp i vekt.

I rapportene jeg har lest fra barnevernet så får mor skyld for at barnet ikke spiser!!

Jeg har bodd over lengre tid med mor å har sett at hun virkelig gjør alt hun kan for å få i barnet mat!

Men ungen er helt hysterisk å hyler hver gang noen prøvde å få i hun mat.

 

Anonymous poster hash: 03227...935

Skrevet

Får passe oss for barnevernet da ;)



Anonymous poster hash: fafdf...822

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...