Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg fikk et flott smilefjes imorges og tenkte yeeey.Men tenkte jeg skulle teste igjen nå, men smilefjeset er der fortsatt?Selvom jeg har satt i ny pinne så virker det ikke som den registrerr den. Fjeset er der fortsatt både før og etter at jeg brukte den på ny. Ingen blinking på at testing er igang.Er dette normalt?Tok en billigstrimmel test også nå, den viser svakere teststrek enn kontrollstreken, så regner med at hormonet er på vei bort og eggløsning på gang.Gu! Mannen må komme hjem fra jobb Men den der CBtesten, likte ikke den noe særlig, ble ikke klok på den.Igår viste den ikke tegn til EL en gang, så ble litt snurt når den slo fult ut idag. Anonymous poster hash: d14d8...c63
Gjest Julia1984 Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Hvorfor tester du 2 ganger pr dag?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 CB el test er noe dritt. Både jeg å venninnene mine er enig i det. Typisk at 2 av ti test pinner fungerer, de andre for man bare opp en bok på. Bortkasta penger. Men flott at du har fått et smil i dag, da kan du nok vente el i løpet av kvelden/natta/morgentidlig. Kjør på Anonymous poster hash: 60e95...bef
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Ugh. For det første fordi jeg egentlig vil bli kjent med testen, Og for å se hvor god margin det er snakk om.Teste med billigstrips sist måned, og da gikk jeg nesten glipp av EL, testet på morgenen , da viste dteststreken litt svakere enn kontrollstreken, negativ kvelden før, og 5 timer utpå dagen var den snøhvit.Snøhvit de dagene etter det også.Siden EL hos meg ikke er så lett å finne så ville jeg se hvor stor margin jeg har på meg (til evnteult neste måned). Denne testen skal jo være så bra,.Men fikk negativt igår, og ingen resultat nå?Jeg er egentlig bare redd for å gå glipp av EL, Anonymous poster hash: d14d8...c63
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Jeg fikk et flott smilefjes imorges og tenkte yeeey. Men tenkte jeg skulle teste igjen nå, men smilefjeset er der fortsatt? Selvom jeg har satt i ny pinne så virker det ikke som den registrerr den. Fjeset er der fortsatt både før og etter at jeg brukte den på ny. Ingen blinking på at testing er igang. Er dette normalt? Tok en billigstrimmel test også nå, den viser svakere teststrek enn kontrollstreken, så regner med at hormonet er på vei bort og eggløsning på gang. Gu! Mannen må komme hjem fra jobb Men den der CBtesten, likte ikke den noe særlig, ble ikke klok på den. Igår viste den ikke tegn til EL en gang, så ble litt snurt når den slo fult ut idag. Anonymous poster hash: d14d8...c63 Har forstått det slik at smilefjeset ikke går bort. Når man har fått smilefjes skal man ikke teste mer den syklusen. Anonymous poster hash: adde6...1b2
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Jeg fikk et flott smilefjes imorges og tenkte yeeey. Men tenkte jeg skulle teste igjen nå, men smilefjeset er der fortsatt? Selvom jeg har satt i ny pinne så virker det ikke som den registrerr den. Fjeset er der fortsatt både før og etter at jeg brukte den på ny. Ingen blinking på at testing er igang. Er dette normalt? Tok en billigstrimmel test også nå, den viser svakere teststrek enn kontrollstreken, så regner med at hormonet er på vei bort og eggløsning på gang. Gu! Mannen må komme hjem fra jobb Men den der CBtesten, likte ikke den noe særlig, ble ikke klok på den. Igår viste den ikke tegn til EL en gang, så ble litt snurt når den slo fult ut idag. Anonymous poster hash: d14d8...c63 Har forstått det slik at smilefjeset ikke går bort. Når man har fått smilefjes skal man ikke teste mer den syklusen. Anonymous poster hash: adde6...1b2 Ok, takk for svar Anonymous poster hash: d14d8...c63
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Fikk smilefjes 2 dager på rad, funket for oss, for spiren den satt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå