Gå til innhold

Graviditets test etter 5.5 mnd ??????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par i 40 årene som ikke har hatt samleie på 5,5 mnd, så finner jeg en graviditets test på badet ??? Er det sånn at symptomer kan forekommer etter så lang tid...eller har jeg grunn til å ane ugler i mosen ?
Til Info så har vi to barn sammen fra før

Jeg tror kanskje at symptomer burde kommer før etter 17 uker men er ikke sikker. Er det logisk forklaring på dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der skjønte jeg ingenting av. Hva var spørsmålet?

Anonymous poster hash: aa1d7...898

Skrevet

Om jeg burde ane ugler i mosen, er jo laaang tid siden vi hadde samleie DVs 5,5 mnd

Skrevet

Min mor fant ikkje ut at ho var gravid før ho var godt over 5 månadar på veg. Er fult mogeleg å ikkje ha nokre symptom på det vertfall. 

Anonymous poster hash: af186...606
Skrevet

Noen kvinner merker ikke at de er gravide før bevegelsene i magen blir så store at det ikke lenger er tvil. Selv var jeg 16 uker på vei før jeg fant ut at jeg var gravid med fjerdemann.

Men hun kan jo ha vært utro og derfor tar en test pga uteblitt mens.

Uansett må du snakke med din kone. Du finner ingen svar her inne. Lykke til.

Skrevet

Det er fullt mulig å teste sent. Jeg har ikke hatt sex på 4 mnd nå, men kroppen min er så rar for tiden at jeg lurer på å ta en test selv.

Anonymous poster hash: 6d34d...a89

Skrevet

Hva viste testen da?

Skrevet

Er du mann siden du spør?

Vanskelig å forstå hovedinnlegget ditt :)

Anonymous poster hash: 05771...155
Skrevet

Jeg skjønner ikke noe av innlegget.

Anonymous poster hash: e8486...784

Skrevet

Jeg merket ingenting til graviditeten før jeg var 7-8 mndr på vei. Fant ut at jeg var gravid ved en tilfeldighet når jeg var 8 uker på vei, men hadde jeg ikke blitt testet kunne jeg fort vært en av disse kvinnene som finner ut at de er gravide på vei til føden.

Anonymous poster hash: 55190...212

Skrevet

Jeg merket ingenting til graviditeten før jeg var 7-8 mndr på vei. Fant ut at jeg var gravid ved en tilfeldighet når jeg var 8 uker på vei, men hadde jeg ikke blitt testet kunne jeg fort vært en av disse kvinnene som finner ut at de er gravide på vei til føden.Anonymous poster hash: 55190...212

Først 7-8 mnd på vei, og så 8 uker på vei!?

Anonymous poster hash: 97006...298

Skrevet

Jeg merket ingenting til graviditeten før jeg var 7-8 mndr på vei. Fant ut at jeg var gravid ved en tilfeldighet når jeg var 8 uker på vei, men hadde jeg ikke blitt testet kunne jeg fort vært en av disse kvinnene som finner ut at de er gravide på vei til føden.Anonymous poster hash: 55190...212

Først 7-8 mnd på vei, og så 8 uker på vei!?

Å herregud, les da for svarte. Hvis du ikke skjønner hva hun mener er du rett og slett dum.

Anonymous poster hash: 814f4...1d5

Skrevet

Først 7-8 mnd på vei, og så 8 uker på vei!?Anonymous poster hash: 97006...298

Å herregud, les da for svarte. Hvis du ikke skjønner hva hun mener er du rett og slett dum. Anonymous poster hash: 814f4...1d5
Hvem er dum? Jeg som leste feil, eller du som kommer med en så ufattelig spydig kommentar? Herrefred, jeg er glad jeg ikke er en venninne av deg!

Skrevet

Du har ikke tatt testen? Ta den. Det er stadig historier om kvinner som tror de har symptomer på overgangsalderen, men så viser det seg at de er gravid og gjerne langt på vei også.

Skrevet

Jeg regner med at du er en mann som spør etter råd?

Er testen brukt? Og isåfall; lå den i søppelet eller fremme? Ser den ny eller gammel ut?

Det er ikke godt å svare på et slikt spørsmål. Noen kan ha menstruasjon selv om de er gravide. Det kan jo hende at partneren din bare følte seg uggen og ville sjekke for å være sikker. Men det kan selvsagt også være at hun har hatt sex med andre. Det må du nesten ta opp med henne.

Når det er sagt, så sparte jeg på den positive testen etter førstemann et par år.

Anonymous poster hash: 8725c...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...