Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 er ca 7 uker på vei, fant det ut i går bare sakt det til BF. når er det "normalt" at "alle" får vite det? har så lyst å si det til alle i hele verden! Anonymous poster hash: 6658a...9aa
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Det normale er å vente til uke 12. Folk er forskjellig. Jeg sa det til ALLE med en gang jeg ble gravid med begge mine. mange venter til 12 fullgåtte uker fordi risikoen for spontanabort er minimal etter det. Jeg hadde ønsket at de rundt meg skulle vist om det dersom jeg hadde opplevd en spontanabort. Gratulerer så mye med graviditeten Anonymous poster hash: 3fb5a...a79
Abderittisk Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Fant det ut når eg var litt over 4 veker på vei, sa det til nærmaste familie, barnefar og venar sida eg berre er 16 og trenge å vete om dei støtta meg i valget vi tok. Etter det ville eg vente litt med å fortelle det til andre, til ein var komen i veke 12 eller meir, men barnefaren var altfor stolt, og innen veke 12 visste kjente og ukjente det, haha!
Naturell Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Gratulerer :-) Jeg ga blaffen i det som er normalt. Delte det med de jeg ønsket når jeg selv ønsket det. Mange fikk vite det veldig tidlig, mens en del vet det fortsatt ikke (17 uker). På jobben skjønte de at noe var feil da jeg sovnet på kontoret samt brøt meg flere ganger om dagen. Der trengte jeg altså ikke si noe da drevne damer skjønte tegninga :-) Lykke til med svangerskapet :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Nærmeste familie, nære venner, samt sjef: med det samme, men pga IVF. De fikk løpende oppdatering på behandling, egguttak, innsett og positiv test. Andre venner og kolleger : uke 12 Facebook: etter OUL i uke 18. Anonymous poster hash: e758b...867
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Jeg er 9 uker på vei med mitt tredje barn. Har ikke sagt det til noen enda, bortsett fra mannen min da. Ja, også en perifer "venninne" som er lege. Var noe jeg lurte på som jeg ikke fant skikkelig svar på, så spurte henne om hun visste. Vet ikke når vi kommer til å si noe. Føler for å holde det for meg selv en stund enda, spent og nervøs på reaksjonene fra folk, både fordi det er nr 3 og fordi noen sikkert syns jeg er for gammel(er 38) Fortalte det til nærmeste familie i uke 8 med førstemann, i uke 12 med nr 2. Anonymous poster hash: 38338...f2a
Bustetroll Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Mamma pappa og bror i uke 22. Ultralydbilde uke 22 på facebook Farmor og farfar (som bodde i samme hus) uke 31. Liten mage
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Sa det ca uke 15 første gangen og ca 20 uker andre gangen. BEsteforeldrene fikk vite det uke 12 begge gangene. Anonymous poster hash: 332b6...125
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Sa det til sjefen med en gang jeg fant ut at jeg var gravid (da var jeg 8 uker på vei) fordi jeg hadde en jobb som krevde lange dager og mye reising og jeg trengte noe tilrettelegging. Ellers hadde jeg 2 bryllupsfester ikke lenge atter at jeg fant ut at jeg var gravid og jeg sa det til bruden som forklaing på at jeg dro såpass tidlig fra festen og ikke drakk vin. Er vinsamler, så akkurat den var veldig avslørende når det ene bryluppet var på en vingård. Mine foreldre fikk vite det neste gang jeg var på besøk hos de, da var jeg ca. 10 uker på vei, samme grunn, 3 uker ferie i hjemlandet uten å drikke vin ville ikke vært mulig å bortforklare. De andre ble informert litt etter litt fra 12 uker og utover. Anonymous poster hash: b7e65...c24
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Sa det med en gang med førstemann, men bare til familien. Vi offentliggjorde det etter uke 16. Med nummer to fortalte vi familien i uke 9, og offentliggjorde det etter uke 13. Anonymous poster hash: 25a23...737
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 Sa det med en gang med førstemann, men bare til familien. Vi offentliggjorde det etter uke 16. Med nummer to fortalte vi familien i uke 9, og offentliggjorde det etter uke 13. Anonymous poster hash: 25a23...737 Jobben fikk vite med en gang, fordi jeg hadde søkt meg videre innen bedriften til en stilling jeg fant ut jeg ikke ville klare som gravid. Så da sa jeg det bare som det var, og at jeg derfor ønsket å trekke søknaden. Anonymous poster hash: 25a23...737
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 Fant det ut i uke 5, mannen, søster og bestevenninne fikk vite med en gang Besteforeldrene ble informert i uke 10 Sjefen og venner fikk vite det i uke 12 Røpte ingenting på sosiale medier før fødselen, ville nyte svangerskapet med de som brydde seg om oss og de fikk jo vite det direkte. Anonymous poster hash: 10f6c...84b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Har enda ikke sagt det til andre enn foreldre og søsken (og samboer da, selvsagt) og jeg er nå høygravid... Anonymous poster hash: c07a3...9c5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 Nr 1: ur 18 Nr 2: sa det til mamma i da jeg fant det ut, uke 8 ca. Hun fortalte det til sin venninne som igjen outa meg på face. Nr 3: da jeg fant det ut. Umulig å holde skjult for noen Anonymous poster hash: 98994...a20
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #15 Skrevet 9. september 2014 Mamma fikk vite det to dager etter positiv test, pappa en uke etter, sjefen samme pga tilrettelegging og min beste venninne. Er de jeg ville sagt det til dersom det gikk galt. Resten satser jeg på uke 12, facebook aldri. Mannen krevde å få fortelle sine foreldre selv om jeg egentlig sa nei så de vet det og........... Håper de holder kjeft! Anonymous poster hash: 93cbb...11e
A_87 Skrevet 9. september 2014 #16 Skrevet 9. september 2014 Jeg fortalte det til familie og nære venner i uke 14+3. Fortalte det til sjefen da jeg var 22 uker på vei. Fikk ikke synlig mage før ca. uke 30, så det gikk fint å skjule det
skjotta Skrevet 9. september 2014 #17 Skrevet 9. september 2014 Jeg har spydd konstant fra uke 7 med begge mine, så alle jeg har hatt kontakt med i mere enn 10 min i strekk har skjønt tegninga....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå