Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Tips? Har syke barn, oppkast. Hvordan unngår jeg smitte? Vasker hendene veldig ofte, og godt, mer? Anonymous poster hash: 4e4ad...836
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Ville brukt antibac på håndtaker og hender. Anonymous poster hash: 456ac...7a5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Men antivbac dreper ikke virus? Anonymous poster hash: 4e4ad...836
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Ville brukt antibac på håndtaker og hender. Anonymous poster hash: 456ac...7a5 Ehh....antibac holder ikke. Såpe og varmt vann er anbefalt. Jeg vasker toalett, vasker, dørhåndtak med klorin når dette er i hus. Ofte. Anonymous poster hash: 42133...0d4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Det er små barn som ikke bruker toalett, håndtak o.l. Jg kan selvsagt ha tatt på håndtak etter å ha tørket spy, da. Men handler smitte om å føre virus til munnen? Jeg vasker alltid hendene nøye før jeg spiser, hvor mye hjelper det? Får se om jeg har klorin i hus, ikke sikkert jeg har, hvordan gjør zalo nytte for seg? Hjelper ikke? Anonymous poster hash: 4e4ad...836
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Vask over alle overflater på bad med klor eller Domestos fresh, gjerne flere ganger om dagen. Samme med dørhåndtak og andre overflater som barna og du er hyppig i kontakt med. Vask hendene godt etter kontakt med barna(og hvertfall etter at de har kastet opp.) Ikke ha hendene opp i ansiktet ditt før du har vasket deg. La barna vaske seg godt ofte. Jeg gjør dette når ungene kaster opp og jeg bruker å slippe unna spysyken. Mannen min derimot, biter negler putter dermed fingrene i munnen stadig vekk, og får spysyken gang på gang. Anonymous poster hash: 0439f...b10
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Huff. Takk for tips!! Må fåt ak i klor Anonymous poster hash: 4e4ad...836
Optatium Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Det er ulike former for smitte. Noe smitter ved luft, andre ved dråpe, noen ved kontakt. Uansett er god hygiene essensielt for å unngå sykdom selv. Antibac holder ikke, det tar bare det øverste av de enkle bakteriene, mens såpe og vann tar alt. Vask deg med varmt vann og såpe, husk godt mellom fingrene og under neglene. En god håndvask varer over ett minutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå