Gå til innhold

Inspirert! Grått hår, yey or ney? 👵

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 54c56...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjem an på alder og gråhet. Overgangen til grått hår kan vere fæl, men når håret først er grått kan det vere veldig fint.

Skrevet

Synes grått hår er nydelig. Spesielt i overgangen mellom mørkt og grått.

Skrevet

Yey or ney? Hvor gammel er du egentlig, 8 år?

Anonymous poster hash: 21ecb...946

Skrevet

På de fleste ser grått hår fint ut og spessielt i perioden der du har delevis din egen ungdomshårfarge og delevis grått.

Anonymous poster hash: 6fec8...b71
Skrevet

Yey. Men det må være grått og mykt, ikke grått og stritt. Jeg liker sånn grå stripe, sånn som Maxwell Sheffield har ;) eller så kler jo George Clooney alle nyansene av grått hår han har hatt (tror han farger det). Hvis dere søker på "gray hair" på Google kommer det opp mye fint :)

Skrevet

Er nesten helt grå og småbarnsmor.

Kommer til å farge håret mitt i noen år til for å si det slik :fnise:

Møtte en venninne som hadde klippet seg helt kort og sluttet å farge håret, hun er nesten helt grå. Hun ser altså ut som en bestemor.

Anonymous poster hash: 668e1...740
Skrevet

Møtte en venninne som hadde klippet seg helt kort og sluttet å farge håret, hun er nesten helt grå. Hun ser altså ut som en bestemor.

Hun ser nok helst ut som en vanlig mor som ikke farger håret. Det er bare at du er så vant til å se "falske" farger på alle at du tror det er det som er normalen.

Skrevet

Jeg stemmer ney.

Farger selv, og kommer ikke til å ha naturlig hårfarge før jeg blir bestemor. Mange år til.

Anonymous poster hash: 3e4ec...acc

Skrevet

Ney! Kommer til å farge håret for alltid! Synes grått ser dødt, livløst og trist ut. Veldig få som kler det...

Anonymous poster hash: 54c56...9cf

Skrevet

Grått hår er ikke pent på noen under 60. Når man virkelig begynner å eldes, synes jeg derimot at farget hår ser utrolig stugt ut.

Anonymous poster hash: cd7e0...a7f

Skrevet

Grått hår kan være veldig pent, det blir glansfullt og vakkert. Dessuten er det og ser det sunt ut. Og en ting til: Man får ikke ettervekst! Det er et par ting ved farget hår som virkelig ser kjipt ut, det ene er gamle kjerringer med tydelig farget hår, det andre er alle de som tusler rundt  i den tro at ingen ser etterveksten deres. Vi ser den! Akkurat som vi ser de "naturlige" andenebbleppene og de glatte pannene på en del andre.

Med mindre du ordner etterveksten hver fjortende dag, - vi ser den!

Skrevet

Yey for egen del, pga allergi mot kjemikaliene i fargeprodukter. Heller grått hår enn masse flass. Håret er i tillegg sunnere og mer glansfult enn når jeg var ung og farget håret. Pengene jeg sparer bruker jeg på en god frisør.

38 år, og ingen grunner til å skjule det.

Anonymous poster hash: 8fa32...c6d

Skrevet

Yey og ney... Vi får grått hår tidlig, kun kvinnene i familien da.. Så jeg får vel grått om noen år. Det blir ikke pent. Koksgrått er det vi får først. Og fra å ha lys blonde hår blir det ikke veldig pent med koksgrått. Når jeg blir rundt 60 får jeg vil helt hvitt, det er dødskult!

Så jeg vil nok farge det noen år, så gå rett over på helt hvitt med sølvstriper i istedenfor kjipegrått. Jeg kler ikke grått.

Men syntes sølvgrått og hvittgrått er tøft ikke grå-grått :/

Skrevet

Grått hår kan være veldig pent, det blir glansfullt og vakkert. Dessuten er det og ser det sunt ut. Og en ting til: Man får ikke ettervekst! Det er et par ting ved farget hår som virkelig ser kjipt ut, det ene er gamle kjerringer med tydelig farget hår, det andre er alle de som tusler rundt  i den tro at ingen ser etterveksten deres. Vi ser den! Akkurat som vi ser de "naturlige" andenebbleppene og de glatte pannene på en del andre.

Med mindre du ordner etterveksten hver fjortende dag, - vi ser den!

Og forresten... Da jeg sluttet å farge håret (for det gjorde jeg før det begynte å bli alt for grått) betalte jeg jo plutselig 500 pr gang hos frisøren istedet for drøyt 2000. I løpet av et år hadde jeg kjøpt min kjære Mulberryveske for pengene jeg sparte. Det var min gulrot i utvekstperioden :fnise:

Skrevet

Så lenge det ikke er grå ettervekst syns jeg det er pent.  Spesielt når det er grått og ikke har gulskjær. Det er vel ofte de om er helt mørke i håret som får en slik fin gråfarge. Dessverre tror jeg at jeg ender opp med gulskjær i og med at jeg er blond. Men jeg vet egentlig ikke. 

Skrevet

Så lenge det ikke er grå ettervekst syns jeg det er pent.  Spesielt når det er grått og ikke har gulskjær. Det er vel ofte de om er helt mørke i håret som får en slik fin gråfarge. Dessverre tror jeg at jeg ender opp med gulskjær i og med at jeg er blond. Men jeg vet egentlig ikke. 

Er ikke sikkert det, du! Jeg er ikke gul iallefall:-) Og er du i den faresonen ordner en lillasjampo det ganske greit.

Skrevet

Hun ser nok helst ut som en vanlig mor som ikke farger håret. Det er bare at du er så vant til å se "falske" farger på alle at du tror det er det som er normalen.

Ja der har du jo selvfølgelig et poeng. Men min venninne er 47, og nå ser hun ikke en dag yngre ut!

Jeg selv er over 40 og føler vel at jeg med farget hår ser ut som jeg er på nedsiden av det tallet. Skulle jeg derimot bli helgrå og klippe håret vil jeg heller ikke se en dag yngre ut enn det jeg er!

Og det er jeg ikke klar for. Vi får se når jeg får tenåringsbarn.

Skrevet

Grått hår kan være nydelig. Har for lite av det enda, men når håret over hele hodet begynner å bli grått, kommer jeg til å slutte å farge det.

Anonymous poster hash: b59e9...191

Skrevet

Er ikke sikkert det, du! Jeg er ikke gul iallefall:-) Og er du i den faresonen ordner en lillasjampo det ganske greit.

Å flott :) Å lilla shampo var jo en god ide.

Skrevet

Har nok ganske grått eller hvitt, men har ikke hatt naturlig farge på mange år. Nå er det lyst, fordi fargen kamuflerer mer en mørkt og fordi det er penere med mørkt i bunn enn lyst og jeg gidder ikke farge håret hele tiden. Syns veldig mørkt hår sjeldent er pent på noen som ikke har fargen naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...