Gå til innhold

Noen som har født både på

Anbefalte innlegg

Skrevet

St.olav i Trondheim og på Levanger sykehus.....hvor likte dere best....hva er bra og hva var dårlig.Jeg kan velge å føde på begge...hvem skal jeg velge.

Anonymous poster hash: 7339c...bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Bor du midt mellom? Vel, jeg hadde brydd meg en viss plass hvilket sykehus som var best når fødselen hadde startet. Kortest mulig vei i bil er alt jeg hadde tenkt.. ulidelig å sitte fastspent under rier ;)

Anonymous poster hash: 1b106...212

Skrevet

Hvis du vil ha flere svar, lønner det seg kanskje om du skriver sykehusene også i overskriften.

Anonymous poster hash: d4158...95b

Skrevet

Jeg har ikke født på levanger men på st.olavs. Bare positivt å si. Badekar og alt du trenger på alle rommene. På Levanger er det kun ett badekar. Hvis noe alvorlig skjer så er det tryggest å være på st.olavs.

Anonymous poster hash: 73d47...d74

Skrevet

Jeg har født 3ganger på st.olav...men nå vil jm mi ha meg på Levanger...pga der kan hun "bestille"at jeg skal settes i gang på termin dato...mens på st.olav er de strengere på det.Og så har de jo lystgass på Levanger enda så hun.

Grunnen var at jeg i dag spurte henne om hvordan det var å få bli satt igang ...pga at vi har 3barn,familie langt unna,raske fødsler(siste kom på 1time og 25min) så kjenner jeg gruer meg litt til at det skal starte selv på natten plutselig...og ender opp med å føde alene pga faren må være hjemme med de andre barna.Får jeg det planlagt på dagen er det jo på skolen å bhg...har blitt satt i gang alle 3gangene på st.olav tidligere..av andre grunner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...