Gå til innhold

Kan noen komme med tips? Lyng og kurv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Håper noen kan komme med tips, for jeg er helt fast ;)

Vil kjøpe meg lyng og putte det i en stooooor høy kurv og sette det ved inngangsdøren.

Men hva skal jeg putte i kurven slik at lyng kommer høyt opp?

NB. Ei slik kurv tenkte jeg å putte Lyng i.:)

Anonymous poster hash: d9f8f...52c

post-42-0-57079600-1410250456_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oasis er fint :) Det kan du få kjøpt i blomsterbutikker iallefall. Helt genialt for da kan du jo stikke lyngen i den!

Anonymous poster hash: 8020c...67d
Skrevet

Oasis er fint :) Det kan du få kjøpt i blomsterbutikker iallefall. Helt genialt for da kan du jo stikke lyngen i den! Anonymous poster hash: 8020c...67d

Tommelen opp! :D Skal jeg ta Lyngen ut av potta eller la den være i?

Skrevet

Oasis er fint :) Det kan du få kjøpt i blomsterbutikker iallefall. Helt genialt for da kan du jo stikke lyngen i den! Anonymous poster hash: 8020c...67d

Tommelen opp! :D Skal jeg ta Lyngen ut av potta eller la den være i?

Ha den i potta, og bare bruk den som en blokk som potta kan stå på. Om lyngen ikke dekker åpningen på kurven helt, og det ser litt rart ut, så kan du stappe sisal nedi. Den fåes i mange farger.

Skrevet

Du kan jo putte hva som helst oppi der om det bare er for å gjøre at lyngen kommer høyere opp.

En stor stein (bra for vekten også slik at kurven ikke velter), oasis, lecakuler/dreneringskuler, en blomsterpotte som står opp ned....

Det du må bestemme deg for er om du vil plante lyngen ut i krukken eller om du vil ha de stående i de pottene de kommer med. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...