Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Har tre barn som jeg leverer i barnehagen hver dag. I dag skulle eldste på tur til brannstasjonen. Jeg trodde det var 9.30 de skulle gå. Leverte 8.35 og da var alle klare og skulle gå. Det ble for brått for han og han begynte og gråte. Nå sprutregner det og han ikke har på seg regntøy heller.. Bare vanntett allværsjakke, vanlig bukse og støvler. Håper ikke at de skal være mye ute. Uff! Dårlig samvittighet! Anonymous poster hash: ca485...ea5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Hadde ikke barnehagen tid til å vente på at han fikk på seg regntøy? Det var dårlig gjort, synes jeg. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet, alle kan glemme i en hektisk hverdag. Og han glemmer sikkert så fort han ser en brannbil og ender med å få en super dag. :-) Anonymous poster hash: 5cbe9...8cf
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Det trenger du ikke ha, dette skjer med oss alle iblant. :-) Anonymous poster hash: e8eb5...e5c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Han har vel regntøy i barnehagen? Anonymous poster hash: 05b34...502
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Så lenge han ikke setter seg ned på bakken går det jo helt fint med vanntett jakke og støvler. Anonymous poster hash: 6181d...3ac
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Nå lurer jeg nesten på om vi har barn i samme bhg Her skulle skolegruppen til brannstasjonen i dag. Jeg leverte omtrent på den tiden (har mindre barn), og så de stod klare til å gå. De barna jeg så hadde regntøy stikkende ut av sekken. De ansatte har sikkert tatt med regntøy. Ellers får de nok komme under tak på stasjonen Anonymous poster hash: 7fe01...8cd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Takk, damer. Så gode dere er. Det var en morgen der alt gikk galt. De skulle rekke en buss, så de tok ikke på regntøy. Anonymous poster hash: ca485...ea5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Det er faktisk ekstremt irriterende at foreldre ikke kan levere til oppgitt tid, da må alle de andre barna stå å vente og blir urolige og det blir en mindre god situasjon. Anonymous poster hash: 8ab3d...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå