Gå til innhold

Uff, dårlig mamma i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn som jeg leverer i barnehagen hver dag. I dag skulle eldste på tur til brannstasjonen. Jeg trodde det var 9.30 de skulle gå. Leverte 8.35 og da var alle klare og skulle gå. Det ble for brått for han og han begynte og gråte. Nå sprutregner det og han ikke har på seg regntøy heller.. Bare vanntett allværsjakke, vanlig bukse og støvler. Håper ikke at de skal være mye ute. Uff! Dårlig samvittighet!

Anonymous poster hash: ca485...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke barnehagen tid til å vente på at han fikk på seg regntøy? Det var dårlig gjort, synes jeg.

Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet, alle kan glemme i en hektisk hverdag. Og han glemmer sikkert så fort han ser en brannbil og ender med å få en super dag. :-)

Anonymous poster hash: 5cbe9...8cf
Skrevet

Det trenger du ikke ha, dette skjer med oss alle iblant. :-)

Anonymous poster hash: e8eb5...e5c

Skrevet

Han har vel regntøy i barnehagen?

Anonymous poster hash: 05b34...502

Skrevet

Så lenge han ikke setter seg ned på bakken går det jo helt fint med vanntett jakke og støvler.

Anonymous poster hash: 6181d...3ac
Skrevet

Nå lurer jeg nesten på om vi har barn i samme bhg :) Her skulle skolegruppen til brannstasjonen i dag. Jeg leverte omtrent på den tiden (har mindre barn), og så de stod klare til å gå. De barna jeg så hadde regntøy stikkende ut av sekken. De ansatte har sikkert tatt med regntøy. Ellers får de nok komme under tak på stasjonen :)

Anonymous poster hash: 7fe01...8cd

Skrevet

Takk, damer. Så gode dere er. Det var en morgen der alt gikk galt. De skulle rekke en buss, så de tok ikke på regntøy.

Anonymous poster hash: ca485...ea5

Skrevet

Det er faktisk ekstremt irriterende at foreldre ikke kan levere til oppgitt tid, da må alle de andre barna stå å vente og blir urolige og det blir en mindre god situasjon.

Anonymous poster hash: 8ab3d...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...