Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Babyen min er 8 mnd og har en veldig liten tann enda.. Må jeg vente? Anonymous poster hash: abf5b...4c4
☆☆☆ Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Vi begynte ved 7 mnd. No er ho snart 10 mnd, har to små tenner og er ein reser på skiver. Ho et gjerne skorpene også, ho får dei i handa og et sjølv etter at "innmaten" er fortært.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Vi har begynt ved 7 mnd. Anonymous poster hash: 6872e...d65
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Hmm.. Kanskje vi skal prøve litt. Hvilket pålegg er best å starte med? Anonymous poster hash: abf5b...4c4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 min har spist brød siden han var 5-6mnd. Han foretrekker skive fremfor grøt. Det er ingen grunn til å vente. Det er bare godt for dem å tygge på brød når de får tenner. (de trenger ikke tenner for å tygge brød heller ) Anonymous poster hash: 773dc...742
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 prim, sylt, leverpostei, banan feks Anonymous poster hash: 773dc...742
☆☆☆ Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Babyen vår får smøreost, kaviar, leverpostei og makrell i tomat. Dette inneheld ein del salt, så vi smører tynt på. Vi ønskar ikkje å venne henne til søtpålegg. Vi har prøvd med most avocado, noko ho blir fornærma av.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Er så redd han skal få det i halsen, men når flere av dere gir så kanskje jeg skal våge jeg og.. Anonymous poster hash: abf5b...4c4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Ville begrenset pålegg som prim og syltetøy, pga sukker. Ikke ta det på skiven hver dag i allefall. Leverpostei er bra, men min frøken er ikke så glad i det, prøver jevnlig likevel:-) Vi bruker makrell i tomat, skinkeost og kaviar. Anonymous poster hash: e9beb...20b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Bare gi i små biter til å begynne med (str.ert), så ser du hvor store som går greit etter hvert, de har sterke gommer og er bare godt å få bruke de, hvis det klør litt pga tenner på vei :-) Jeg ga lenge før hun fikk tenner, for hun fikk første tann som 11 måneder.. Fikk brød fra rundt 8 mnd mener jeg.. Anonymous poster hash: e9beb...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå