Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 For to uker siden leverte jeg mine to puter på vaskeri, for jeg har ikke tørketrommel. Hentet dem her om dagen, og i to netter har jeg ikke klart å sove. De ser ut som en ball på midten, og i hjørnene er det tomt, alt har samlet seg på midten som en stor ball. Ikke mulig å sove når hodeputen er så høy. Pluss at flekkene ikke er borte, noe som tyder på at puten er blitt vasket på 40 grader. Jeg har vasket dem før og kjørt dem på 60, men hun som jeg lånte tørketrommelen av er på lang ferie, så da måtte jeg bruke vaskeri. Jeg ringte igår, og hun som svarte var så frekk, ble bedt om å ta de tilbake for å vaske dem på nytt. Men jeg orker ikke enda mer ventetid. Hva har jeg krav på¿ Anonymous poster hash: 58a6d...137
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Selv om du opplevde personen som frekk så har du kun krav på at de skal prøve å vaske de på nytt... Anonymous poster hash: 6614d...23d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Du har krav på at de vasker de på nytt, du har ikke krav på penger tilbake. Det finnes også flekker som ikke går vekk på 60 grader, særlig om de har vært der en stund. Anonymous poster hash: b5822...468
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Vet ikke noe spessielt om vaskeri, men ved feil tror jeg de kan forsøke å reparere og da regner jeg med vaske omigjen i dette tilfellet, 2 eller tre ganger før du har krav på pengene tilbake. På vaskerier tror jeg også de pleier å reservere seg mot flekker som ikke går av i vanlig vask, ting som ikke tåler vanlig behandling ol, men det vet jeg ikke helt. Anonymous poster hash: 5c4d2...2de
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Nei, du har virkelig ikke krav på pengene tilbake. Du har krav på at de vasker putene på nytt. Anonymous poster hash: d3841...405
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 De kan forsøke å vaske putene en gang til. Du har ikke krav på pengene tilbake selv om flekkene ikke går av etter gang nr. 2 heller. Enelte flekker går rett og slett ikke bort dersom de har vært der en stund. Anonymous poster hash: 8d9fe...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå