Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Mannen min skulle aldri ha barn. Så ble jeg gravid med vårt første barn og det var greit. Etter det har han vært veldig på at vi skal aldri ha flere barn osv. noe jeg har syntes har vært veldig tungt, men har ikke orket å ødelegge familien for et krav om et barn til selvom jeg ønsker det sterkt. Det siste året har det hendt at vi har pratet om flere barn før han plutselig har avfeid det. Jeg kjøpte en liten pyntestatue for et par år siden med et par som holder en baby for vi er jo en familie på 3. Igår kom ungen vår bort til meg med den og sa: Mammaen min, pappaen min og lillebroren min. Jeg fortalte dette til mannen igår kveld og han sa han var skeptisk til det og vi pratet ikke mer om det. Allikevel begynte han å klå etter en stund og vi endte opp i senga selvom han vet veldig godt at jeg ikke går på p-piller denne uka. Idag nevnte han med et flir at det ikke skulle bli flere barn. Jeg blir usikker. Føler at han kanskje begynner å bli litt klar, men ikke vil innrømme det. Vil ikke spørre heller for da får jeg bare et nei Anonymous poster hash: fd1df...38b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Hva tror dere? Anonymous poster hash: fd1df...38b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Han ville ikke ha barn, dere fikk et, han vil ikke ha fler og du skal ha et til? Du risikerer at han går sin vei. Overkjører han i viktige beslutninger. Anonymous poster hash: 16c68...001
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Går ikke på p-pille denne uken? Så du har mensen? Da er det en sikker uke uansett så skjønte ikke setningen. Anonymous poster hash: c5043...344
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Overkjører han? Hvordan da? Vi får jo ikke et barn til om ikke begge vil da! Er derfor jeg bruker p-piller slik at vi ikke får barn uten at begge er enige om det, men dette er den pillefrie uka og det vet han Anonymous poster hash: fd1df...38b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Har ikke fått mensen enda da. Sluttet på pillene igår så mensen kommer til fredag/lørdag Anonymous poster hash: fd1df...38b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Dere er vel to om det? Hadde enkelt og greit sagt at jeg ville ha to barn. Så fikk han forholde seg til det. Om han han ikke vil så må ha han være forberedt på at han risikerer å miste deg. Litt satt på spissen selvsagt. Jeg personlig hadde ikke stoppet på 1 barn. Tror jeg hadde risikert å bli bitter. Mannen her skulle ikke ha barn, men vi har nå 3 herlige. Og han er så fornøyd og stolt. Anonymous poster hash: 59d89...267
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 du må jo gjøre det klart for han at du har lyst på en til. Er jo ingen vits å gå rundt grøten Anonymous poster hash: 78491...c75
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Han vet vldig godt at jeg vil ha en til, men så lenge han ikke vil presser jeg han ikke, men håper han begynner å bli klar for en til Anonymous poster hash: fd1df...38b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Overkjører han? Hvordan da? Vi får jo ikke et barn til om ikke begge vil da! Er derfor jeg bruker p-piller slik at vi ikke får barn uten at begge er enige om det, men dette er den pillefrie uka og det vet han Anonymous poster hash: fd1df...38b Med mindre du har planer å ikke ta pillene igjen er du likevel beskyttet denne uka da. Han har sagt at han ikke vil ha flere barn, respekter det! Anonymous poster hash: 1124a...7b7
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 Han vil ikke ha flere barn, respekter det! Dette visste du før dere fikk barn. Anonymous poster hash: c2680...1f3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 I alle dager ... Har jeg ikke respektert han? Jeg har aldri trumfa igjennom på å få barn! Vi har vært enige hele veien! Jeg har respektert hans ønske om ikke å få flere barn så derfor bruker jeg prevensjon. Jeg har da virkelig lov å håpe og fortelle hva barnet sier uten at jeg ikke respekterer han! Anonymous poster hash: fd1df...38b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Makan til teite svar du får her HI, og svar tatt helt ut av sammenheng! Jeg syns du burte spørre mannen din hva som egentlig skjedde i går? Virker jo som han ble tent av babyprat. Anonymous poster hash: d384e...6c4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 Makan til teite svar du får her HI, og svar tatt helt ut av sammenheng! Jeg syns du burte spørre mannen din hva som egentlig skjedde i går? Virker jo som han ble tent av babyprat. Anonymous poster hash: d384e...6c4 Takk! Ja, må nok ta en prat snart og høre hvor han står Anonymous poster hash: fd1df...38b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #15 Skrevet 9. september 2014 I alle dager ... Har jeg ikke respektert han? Jeg har aldri trumfa igjennom på å få barn! Vi har vært enige hele veien! Jeg har respektert hans ønske om ikke å få flere barn så derfor bruker jeg prevensjon. Jeg har da virkelig lov å håpe og fortelle hva barnet sier uten at jeg ikke respekterer han! Anonymous poster hash: fd1df...38b Nei, han har sagt nei, om du tar det opp mer, kalles det MASING og er respektløst. La det ligge resten av livet, helt til han eventuelt tar det opp av seg SELV Anonymous poster hash: c2680...1f3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #16 Skrevet 9. september 2014 Skjønner iķke greia med at mannen har enerett til å bestemme jvor mange barn en skal ha??!! Anonymous poster hash: 39b70...718
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #17 Skrevet 9. september 2014 Skjønner iķke greia med at mannen har enerett til å bestemme jvor mange barn en skal ha??!! Anonymous poster hash: 39b70...718
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #18 Skrevet 9. september 2014 Skjønner iķke greia med at mannen har enerett til å bestemme jvor mange barn en skal ha??!! Anonymous poster hash: 39b70...718 I motsetning til at dama skal ha ha enerett på hvor mange barn de skal ha? Jeg forstår deg veldig godt, hi, jeg hadde også savnet å ha flere barn om jeg bare hadde hatt ett. Men dette er jo noe dere må være enige om, for det er liksom litt vanskelig å inngå et kompromiss i slike saker Bare vær så snill å ikke lur ham, slik noen damer har gjort.... Skal krysse fingre og tær for at han ombestemmer seg Anonymous poster hash: 67948...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå