Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Har bestilt tur til København pga en begravelse. Når jeg drar dit den ene dagen må jeg reise fra Trondheim via Oslo til Kastrup. Tiden mellom turen til Oslo og utreisen derfra til Kastrup er på ca en time. Må jeg sjekke inn på nytt når jeg kommer til Oslo da eller kan jeg gå direkte på utland? Når jeg reiser tilbake har jeg samme problem. Må mellomlande i Oslo å lurer derfor på om jeg må gjennom sikkerhetskontrollen der (tollen) for så å sjekke inn på nytt for å komme meg til Trondheim? Tiden mellom avgangene her er på kun 45 min så jeg er redd for at jeg ikke skal rekke det.... Har kun håndbagasje så trenger ikke å vente på den ihvertfall Anonymous poster hash: f65c7...295
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Ja, er ganske sikker på at du må sjekke inn i Oslo når du kommer fra Trondheim og samme hjem igjen. Det har i allefall jeg måtte gjort når jeg har reist fra min by til Oslo før jeg skulle videre utenlands.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Tror du at tiden strekker til da? Anonymous poster hash: f65c7...295
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Har du bestilt gjennomgående reise, dvs bestilt Trondheim-København? I tilfelle trenger du ikke sjekke inn igjen i Oslo på vei ned. På vei tilbake igjen må du gjennom tollen, så da må du sjekke inn på nytt. Men spør på flyplassen når du sjekker inn, de vet det Anonymous poster hash: 76a13...dda
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Jeg har fått sjekket inn hele veien på startstedet. Har du håndbaggasje skal du fint rekke det på Gardermoen Anonymous poster hash: 3edaa...5e2
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Spør på Værnes. Mest sannsynlig trenger du ikke å sjekke inn på Gardermoen, men greit å være sikker På hjemreisen må du gjennom tollen når du kommer til Oslo. Om du har fått boardingpass for Oslo-Værnes, så trenger du bare å komme deg gjennom sikkerhetskontrollen siden du ikke har bagasje. Anonymous poster hash: 6929e...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå