Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg mister fatningen snart Anonymous poster hash: 297fe...b11
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Oi. Litt kjapp der. Hun har aldri sovet hele natta. Kuttet nattmatt da hun var like under året. Hatt pga tenner osv hatt dårlige netter, men ALDRI sovet natta gjennom. Våkner 2-3 ganger hver natt og gråter hysterisk. Pluss at hun sover urolig fram til ca. 23 på kvelden. Ååååååå ;( Anonymous poster hash: 297fe...b11
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Spiser nok mat til kvelds? Har perioder der vår 2 åring også sover urolig, må bare være fast bestemt på at nå er det natt og nå skal vi sove. Anonymous poster hash: 02ab8...490
Leirha Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Min 3åring sover heller ikke hele natten, laaangt ifra. Våkner rimelig tett.Foresten så har min ro andre også drevet med det da de var to år, og 3 år... De begynte å sove greit da de var 4.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Desto dårligere service de får om natta desto bedre sover de. Anonymous poster hash: bff24...60e
Elskerhøsten2014 Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Min har sovet hele natta fra han var 6 uker, men får hun nok mat? kanskje det har noe med det og gjøre?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Sjekk ut sovekarin.no Anonymous poster hash: 60ac5...dc1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Samme problemet her. Har aldri vært noe sovebarn, så soving er den store frustrasjonen her. Og det er ikke pga mangel av mat Her hae vi prøvd det meste. Alt utenom en god gammeldags skrikekur når barnet var baby. Faren var lik når han var liten, sov ikke ordentlig før han var nesten 4 år. Håper det ikke tar så lang tid nå. *Trøtt* Anonymous poster hash: eb01c...b42
Lessismore Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Kjenner meg igjen. Din er kanskje litt liten ennå, men min 3-åring roet seg da vi kjøpte en klokke. Den viser en våken ku når hun kan være våken, og en sovende ku når det er natta. Funker som bare det her! Kanskje verdt et forsøk?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 Det blir sagt at det er unormalt at toåringer våkner om natta på tross av at 50% av alle toåringer våkner i løpet av natta... Det er bare det at de har definert den ene halvdelen som normalen... Vår våknet som toåring (men uten gråt, så slet ikke så mye på oss), men sover nå noen måneder senere 12 timer i strekk hver natt. Det vil nok gi seg av seg selv. Men det kan jo være lurt å finne ut hvorfor hun gråter når hun våkner. Er det drømmer, mageknip, sult, overtrøtt, er hun redd, varm osv. Så kan det være at gråten forsvinner selv om hun kanskje enda våkner i lette søvnfaser. :-) Anonymous poster hash: dfac9...597
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 Spiser nok mat til kvelds? Har perioder der vår 2 åring også sover urolig, må bare være fast bestemt på at nå er det natt og nå skal vi sove. Anonymous poster hash: 02ab8...490 Spiser som regel godt. Men ingen forskjell om hun spiser mye eller lite før legging :/ Anonymous poster hash: 297fe...b11
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Min 3åring sover heller ikke hele natten, laaangt ifra. Våkner rimelig tett. Foresten så har min ro andre også drevet med det da de var to år, og 3 år... De begynte å sove greit da de var 4. Fyyyy fader Anonymous poster hash: 297fe...b11
Appelsinpiken Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 Kan hun ha stille reflux? I såfall er det ikke rart hun våkner.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #15 Skrevet 9. september 2014 Desto dårligere service de får om natta desto bedre sover de. Anonymous poster hash: bff24...60e Null service what so ever Anonymous poster hash: 297fe...b11
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #16 Skrevet 9. september 2014 Sjekk ut sovekarin.no Anonymous poster hash: 60ac5...dc1 Takk Anonymous poster hash: 297fe...b11
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #17 Skrevet 9. september 2014 Kjenner meg igjen. Din er kanskje litt liten ennå, men min 3-åring roet seg da vi kjøpte en klokke. Den viser en våken ku når hun kan være våken, og en sovende ku når det er natta. Funker som bare det her! Kanskje verdt et forsøk? Takker og bukker Anonymous poster hash: 297fe...b11
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #18 Skrevet 9. september 2014 Vår på 2 år og 5 mnd sover heller ikke hele natta. Har aldri gjort det. Men hun gråter ikke så ofte da. Hun står opp, og kommer over i vår seng/madrass på gulvet. Etter vi fikk en baby våkner hun av det og. Så... Hurra meg hei for 2 timer sammenhengende søvn i over to år!! :-p Anonymous poster hash: 91d4d...ede
Elza Skrevet 9. september 2014 #19 Skrevet 9. september 2014 Vært hos legen og sjekket halsen? Her viste det seg at halsen var helt tett av kronisk store mandler og polypper. Når disse ble fjernet ble nettene mye bedre! Fortsatt våkner barnet, men nå hender det at hn ikke våkner for 06.30 og da er det faktisk greit!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #20 Skrevet 9. september 2014 Høres jo ut som det er noe galt om barnet våkner av hysterisk gråt flere ganger hver natt. Jeg har et barn som våkner ofte om natten med hysterisk gråt og det er smerter. Kan det være det hos ditt barn? Anonymous poster hash: 16adc...398
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #21 Skrevet 9. september 2014 Vår 3-åring har fortsatt oppvåkninger flere netter i uken, enten må hun tisse eller har mareritt osv. Så jeg anser det som normalt:-) Men det må sies at hun stort sett sovner raskt igjen etter dobesøk/litt trøsting osv. Anonymous poster hash: 3c006...91d
Jordbærblomst Skrevet 9. september 2014 #22 Skrevet 9. september 2014 Noen barn sover mer urolig enn andre, uten at det nødvendigvis er noe galt med dem :-) Min sov ikke natten igjennom før han var 3. Sjekk ut sovekarin.no, hun hjalp meg masse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå