Gå til innhold

beskriv barnet ditt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det enkelt for deg?

Anonymous poster hash: 9391e...439

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar det eldste barnet, siden mini er såpass liten ennå.

Viljesterk,nysgjerrig og småsjenert 3 år gammel jente full av empati. Har mye kreativitet, legger raskt merke til detaljer og har en enorm rettferdighetssans. Er bråsint som få,men viser kjærlighet på en måte jeg aldri har sett maken til. Lærer raskt det som interesserer henne,og elsker å lære bort det hun kan. Sunt skeptisk, gavmild og litt rampete med mange morsomme påfunn. Ei solstråle som elsker alt med musikk,og med evne til å leve seg inn i andres opplevelser,både på godt og vondt.

Anonymous poster hash: 6e66a...767

Skrevet

En liten gutt på 3 år som ser mennesker rundt seg. Forstår situasjoner, mennesker og er veldig flink å oppfatte. Jeg har jobbet i barnehage og har småbrødre, men aldri har seg vært borti en så empatisk gutt. Han bryr seg om alle. Han er flink å dele godteri, han spør meg hvordan jeg har sovet, hyler og roper aldri og er rett og slett utrolig snill og god. Kjempesmart er han. :) Nysgjerrig på mennesker og sier ofte hei til alle han møter på sin vei. Veeeldig mammadalt.

Anonymous poster hash: eb196...26f
Skrevet

Hvor skal jeg begynne?

Energisk,lysten på livet, nysgjerrig, var, tøff i trygghet, sunt skeptisk, stort behov for fysisk nærhet, morsom, sjarmerende, veldig glad i mennesker, glad i å være der det skjer, var på stemninger, oppfatter sosialt samspill godt, våken og følger alltid med, hvis han først blir glad i deg har du en venn for livet, liker å kose og å vise kjærlighet til de han er trygg på.

Også må jeg jo legge til at han er verdens herligste selvfølgelig ;)

(1,5 år)

Anonymous poster hash: 6323b...8bf

Skrevet

Eldstemann; vitebegjærlig, kosete, smart, rampete, sterk personlighet, klovn, omsorgsfull, tillitsfull og kjærlig❤

Yngstemann; utforskende, tullegutt, morsom, smart, kosete, sterk og sta, kjærlighet, rampete❤

Anonymous poster hash: 606a6...fd4

Skrevet

Han er kjempe snill, Stille og rolig gutt, som er utrolig kosete, utrolig sosial, elsker andre mennesker, rampete til tider,men gråter svært sjelden,kun hvis han er trøtt og sulten, blid som en sol ellers, snart 19mnd nå

Skrevet

3 år, energisk, veldig nysgjerrig, lærer fort, sta, musikalsk. Han blir fort trygg på andre mennesker, han er "stor gutt" og klarer veldig mye selv, men kan også være liten å kose på faget lenge :) God på å snakke, fortelle hva han føler. Og såklart en han aldeles nydelig både inni og utenpå. Skikkelig sjarmtroll med brune krøller, store grønne øyne, gyllenbrun hud og et kjempestort smil! :)

Anonymous poster hash: e6d41...1f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...