Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Noen her som har vært på Stormbergbutikken på Sandvikasenteret? Er den bra og har de godt utvalg? Jeg er generelt veldig glad i Stormbergklær, men hater å ikke få prøvd før jeg kjøper Bor et godt stykke unna, men vurderer om jeg skulle tatt en tur siden både jeg og mannen trenger nye turklær. Er butikken verdt turen eller kan jeg like gjerne ta turen på den lokale sportsbutikken? Anonymous poster hash: 434f8...915
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Ingen her inne som har vært der? Anonymous poster hash: 434f8...915
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Den er helt ok, rimeligere enn andre sportsbutikker. Den er ikke veldig stor og det er ganske ryddig der i motsetning til andre stormbergbutikker så er litt mindre utvalg. Er for barn, dame og mann. Har handlet en del der. Anonymous poster hash: 0af73...f21
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Takk for svar:-) spørs om jeg må prøve å få til en tur dit da😊 Liker klærne dems godt. Ellers så er jeg glad i Bergans sine klær også, men sinnsykt dyre og ikke noe bedre enn stormberg sine. Anonymous poster hash: 434f8...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå