Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg bruker ikke neglelakk, er ikke det svaret jeg leter etter :-) Anonymous poster hash: 8830d...d89
Cherries Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Tenker du merke eller farge eller hva? Bruker de jeg får lyst til å bruke. Matt svart, vanlig blank rød eller rosa, lys gul eller lys blå med shimmer i, alt etter humøret.... diverse merker
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Alle regnbuens farger Jeg er neglelakkavhenging, å bytter, om ikke hver dag, så i hvertfall annenhver dag. Bruker av alle jeg har til både hverdag og fest. Anonymous poster hash: 984fa...14d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Tenker du merke eller farge eller hva? Bruker de jeg får lyst til å bruke. Matt svart, vanlig blank rød eller rosa, lys gul eller lys blå med shimmer i, alt etter humøret.... diverse merker Tenker på farge :-) gjerne med merkenavn osv.. f.eks for øyeblikket bruker jeg essie pure pearlfection Hi Anonymous poster hash: 8830d...d89
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Chanel- "Vamp" OPI- "Lincoln Park After Dark" eller annen "nesten svart"-variant. Anonymous poster hash: 83b6b...46f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå