Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Til en jeg ikke er venn med? Vil han merke at jeg snoket på profilen da? Anonymous poster hash: 808dd...bcd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Til en jeg ikke er venn med? Vil han merke at jeg snoket på profilen da? Anonymous poster hash: 808dd...bcd Går ikke. Anonymous poster hash: c4f0d...947
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Til en jeg ikke er venn med? Vil han merke at jeg snoket på profilen da? Anonymous poster hash: 808dd...bcd Går ikke. Anonymous poster hash: c4f0d...947 Det kommer an på hvem han har gjort det tilgjengelig for. Hvis du liker et bilde kommer jo det opp på facebooken hans, så skal du snoke bør du holde deg unna noe trykking i det hele tatt! Anonymous poster hash: 93d16...6d2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Det kommer an på hvem han har gjort det tilgjengelig for. Hvis du liker et bilde kommer jo det opp på facebooken hans, så skal du snoke bør du holde deg unna noe trykking i det hele tatt! Anonymous poster hash: 93d16...6d2 Kan jo hende hun vil at personen skal merke at hun snoker også Anonymous poster hash: f53d7...ebc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Det kommer an på hvem han har gjort det tilgjengelig for. Hvis du liker et bilde kommer jo det opp på facebooken hans, så skal du snoke bør du holde deg unna noe trykking i det hele tatt!Anonymous poster hash: 93d16...6d2 Kan jo hende hun vil at personen skal merke at hun snoker også Anonymous poster hash: f53d7...ebc Det skrev jeg ikke noe om. Fei for din egen dør Anonymous poster hash: 808dd...bcd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Kan jo hende hun vil at personen skal merke at hun snoker også Anonymous poster hash: f53d7...ebc Det skrev jeg ikke noe om. Fei for din egen dør Anonymous poster hash: 808dd...bcd Ha-ha... skal feie for min egen dør Men da må du forklare meg noe... hvis det er slik at du ikke ønsker at en person skal oppdage at du snoker i profilen hans/hennes, hvorfor vil du da trykke liker på et bilde i denne personens profil??? Anonymous poster hash: f53d7...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå