Gå til innhold

Er invitert på fest, men så er det en sak da.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er min veninnes kjærste som inviterer. Eller hun og jeg mente han skulle ha fest for det var så lenge siden sist, og festglad som han er så var han helt med på det.

Jeg spurte om jeg kunne ta med en "venn". Min veninne og kjærste har aldri møtt denne vennen min. Jeg kjenner han godt og vi har hatt sex en gang. Begge ønsker vi å gjøre det igjen, men tiden strekker ikke helt til. Han flytter snart til andre siden av kloden og jeg er opptatt med barn. Sexen med denne mannen var helt fantastisk, her snakker vi om stjerner og fyrverkeri. Aldri opplevd lignende med noen andre.

SÅ kommer vi til den saken som er litt teit. Min veninnes kjærste har en kompis som pleier å være med på disse festene. Han har alltid lagt sin elsk på meg og et par ganger har vi klina, men aldri sex. Han er så fordømt ung (28 år og jeg 41)og bor fremdeles hjemme hos mamma. I tillegg innrømmer han når han drikker at han ikke tør å ta kontakt med meg på sms eller Facebook når han er edru. Min veninne mener at denne kompisen ikke kan komme om jeg har med meg "medbrakt". Jeg for min del mener det ikke har noe å si for det er jo uansett bare fjortisklining.

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 820b7...a99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten har lyst på deg. Har du lyst på han? Jeg tviler på at han vil gi deg stjerner og planeter da men det kan jo være godt likevel. Eventuelt kan du holde denne fjortisen på litt gress en stund til tils Herr Stjerner og Planter har flyttet. 

Men litt fjortisklining skader da ikke noen. :P

Anonymous poster hash: 9b4dd...3d6
Skrevet

Jeg tenker at du ikke har noen forpliktelser ovenfor denne unge mannen, og om han velger å bli hjemme hvis du tar med en date så får det bli hans problem.

Du kan jo ikke slutte å leve livet bare fordi en annen liker deg...?

Anonymous poster hash: b5b41...ea9

Skrevet

Jeg tenker at du er ca 25 år for gammel for denne problemstillingen.

Anonymous poster hash: 03db0...8fd

Skrevet

Jeg tenker at du er ca 25 år for gammel for denne problemstillingen.

Anonymous poster hash: 03db0...8fd

hahahaha! Så utrolig bra svar. Ler

Anonymous poster hash: b4a0b...50c

Skrevet

Egentlig helt enig. Men så er det nå sånn at jeg for 8 mnd. siden kom ut av et mange år langt totalt dødt forhold.

Jeg har hatt barn siden slutten av tenårene , har barn i flere aldere.

Kanskje ikke så rart det blir som det blir da? Er ikke interessert i noe forhold med noen som helst. Bare kose meg litt inn i mellom. Jeg så ærlig talt ikke at dette skulle være et problem før veninnen min tok det opp.

Skrevet

Egentlig helt enig. Men så er det nå sånn at jeg for 8 mnd. siden kom ut av et mange år langt totalt dødt forhold.

Jeg har hatt barn siden slutten av tenårene , har barn i flere aldere.

Kanskje ikke så rart det blir som det blir da? Er ikke interessert i noe forhold med noen som helst. Bare kose meg litt inn i mellom. Jeg så ærlig talt ikke at dette skulle være et problem før veninnen min tok det opp.

Det er det ikke heller.

Anonymous poster hash: 9b4dd...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...