Gå til innhold

dere med varmepumpe...

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange grader har dere den på? Jeg er varmepumpejomfru, og vet ikke hva som er normalt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den står på 20-21, da blir det ca 23 grader. Så ikke alltid samsvar. 23 grader opplever jeg som en fin temp. Når tv og stearinlys er på, stiger tempen noen hakk i tillegg.

Anonymous poster hash: 78f3b...d93

Skrevet

Hva vi har her vi bor nå vet jeg ikke da vi har luft til vannvarmepumpe.

Men der vi bodde før hadde vi den stort sett på 22 gr, litt mer på de kaldeste dagene om vinteren. Eldre hus med dårlig isolasjon.

Anonymous poster hash: b756b...f6e
Skrevet

gammelt kaldt hus her. har min på heat, 22 grader, viftestyrke på 1 og den står vendt nedover mot gulvet. akkurat passe, kanskje bittelitt varmt her.. når solen står på setter jeg den ned på 18-19. må nok bare prøve deg litt frem. :)

Anonymous poster hash: 54e35...e6d
Skrevet

Sunn og god innetemperatur er mellom 20-22 grader i oppholdsrom - noe kaldere på soverom

Anonymous poster hash: cf41c...bbb

Skrevet

min står på 20 grader nå, og så har jeg jo vedovn også...

Skrevet

Jeg har to. En i nybygget og en i det gamle. 

I nybygget har jeg den på 19, og 22 hvis jeg fryser (da kan jeg kle av meg), i den gamle trekkfulle delen må jeg ha den på hvertfall 25 hvis det er eneste varmen jeg har på, men har den stort sett på 20 og fyrer i tillegg

Anonymous poster hash: d3b86...b26
Skrevet

Vi har varmepumpe, men den står ikke på nå :-) blir fort varm med den, hvertfall her i hus.. Så den blir brukt på varme om vinteren og kulde om sommeren siden vi får solen rett inn i huset i 12 timer hver dag:-p

Anonymous poster hash: 3707e...1c2

Skrevet

Den står alltid på 21 grader. Trenger jeg mer fyrer jeg i vedovnen. Det er nok nå, men fyrer hver dag når det er kaldt ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...