Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Har lenge klaget over smerter over livmor, så har tenkt mensen er på gang. Idag var hun kvalm, klager over smerter i magen (hele, ikke bare et sted), og kom ned nå og sa hun "kokte ihjel". Ikke feber, og helt fin i temperaturen. Veldig av og på, ikke sengeliggende men innfall av veldig smerter. Hadde vært litt blek og pjusk når hun kom hjem fra far, (mannen som var hjemme) og ville ikke ha noe mat eller drikke... Kan alt dette være hormoner? Husker ikke hvordan det var selv... Anonymous poster hash: 52ad0...ed4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Jeg hadde tatt en tur til legen. Noen unger har høy smerteterskel og blir derfor ikke sett på som veldig syke når de egentlig har store smerter. Så få sjekket henne! Anonymous poster hash: 689e3...837
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Jeg hadde tatt en tur til legen. Noen unger har høy smerteterskel og blir derfor ikke sett på som veldig syke når de egentlig har store smerter. Så få sjekket henne! Anonymous poster hash: 689e3...837 Hun er veldig dramaOrama til vanlig og skal helst snakke om vondtene hele dagen, med unntak av omgangssyke... Da ligger hun flat. Hva tenker du det kan komme av da? Anonymous poster hash: 52ad0...ed4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Blindtarmen? Ja pokker, var det jeg skulle sjekke :/ årets mor, her er jeg... tenkte på det på vei fra jobb, men hun sprang og hoppa på meg for en kos når jeg kom hjem så tenkte hun var bedre. . :/ Anonymous poster hash: 52ad0...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå