Gå til innhold

Negative samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Negativ og kritist til så mye og jeg blir så lei, føler energien suges ut av meg og blir sur og mutt..

Snakker dårlig om den gamle naboen vår som leier litt lagerplass til oss, som kommer bare for å slå av noen ord i ny og ned. Han synes naboen er her for mye og snakker for mye, og gud forby at naboen foreslå at han fikk en elektiriker til å legge opp litt strøm inni garasjen våres..på naboens regning.

Blir helt ut av det om noen kjører på vår private vei, ikke akkurat forbi der vi bor men i skogen like ved, hiver seg i bilen og kjører etter og ber dem forlate eiendommen.

Blir sikkelig sur om noen plukker bær og sopp på vår eiendom.

Barna får også mye kritikk..

Jeg også men jeg lar det ikke gå innpå meg og svarer han tilbake, her om dagen måtte han rette på engelsken min forran sine engelsktalende venner. Dem skjønte godt hva jeg sa men han måtte kommentere uttalen min..

Småting kanskje, men jeg blir så lei:..tviler på at han lar seg forandre. Andre med sånne mannfolk?

Anonymous poster hash: 36edc...1fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han mange nok gode sider til at det veier opp for alt det negative?

Virker som om han har dårlig selvtillit og samtidig en del sinne i seg.

Du skriver at barna også får mye kritikk. Er dette unødvendig eller usaklig kritikk hadde jeg gitt ham en sjanse til å skaffe hjelp, eller så hadde jeg flyttet. Barn skal ikke måtte leve og bli kritisert i tide og utide når de ikke fortjener det!

Anonymous poster hash: 13ae1...6d8
Skrevet

Prøv å speil hans væremåte et par dager.

Ofte er det handling som når inn og ikke ord.

Jeg har gjort det ofte, med både grinete barn og ekskjæreste.

Ufattelig virkningsfullt! Tar ikke lange tiden før de skjønner hva du gjør, men gi deg ikke, la han kjenne på ubehaget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...