Gå til innhold

Første-trimester plager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt kvalm hele tiden! Ikke så mye at jeg kaster opp, heldigvis... Men dette gjør at det blir vanskelig å fungere i hverdagen for tiden. Konsentrasjonen er borte, jeg klarer ikke gjøre noe fysisk utfordrende og stress er helt uaktuelt. Det eneste som hjelper er å spise... Akkurat når jeg spiser. Når jeg er ferdig med å spise går det en halvtime så er kvalmen på plass igjen. Råd tas i mot med takk!

Dessuten sliter jeg med å skjule en ballongmage som gjør at det ser ut som om jeg er 5 mnd på vei. Klarer ikke trekke inn magen i det hele tatt. Og jeg kan jo ikke si jeg er gravid enda med mine 7 uker... Litt kjedelig.

Anonymous poster hash: e6795...210

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart 9 uker og hos meg slo kvalmen til for et par uker siden, har kjent den så smått hele tiden, men ble altså verre for to uker siden. Jeg er ikke veldig rammet, må ikke kaste opp eller noe, men er kvalm døgnet rundt, sliter med å få i meg mat og blir dermed uvel av det i tillegg.

Men så her før helgen fant jeg endelig Sea Bandsene mine igjen og de ble virkelig redningen. Bruker de døgnet rundt og er bare litt kvalm om morgenen.

Så Sea Bands kan jeg anbefale å prøve.

Anonymous poster hash: eaf97...648
Skrevet

Jeg er litt kvalm hele tiden! Ikke så mye at jeg kaster opp, heldigvis... Men dette gjør at det blir vanskelig å fungere i hverdagen for tiden. Konsentrasjonen er borte, jeg klarer ikke gjøre noe fysisk utfordrende og stress er helt uaktuelt. Det eneste som hjelper er å spise... Akkurat når jeg spiser. Når jeg er ferdig med å spise går det en halvtime så er kvalmen på plass igjen. Råd tas i mot med takk!

Dessuten sliter jeg med å skjule en ballongmage som gjør at det ser ut som om jeg er 5 mnd på vei. Klarer ikke trekke inn magen i det hele tatt. Og jeg kan jo ikke si jeg er gravid enda med mine 7 uker... Litt kjedelig.Anonymous poster hash: e6795...210

Akkurat som om du beskriver min hverdag! Men nå har jeg kommet til uke tolv, så nå må det bli bedre snart...( det er i hvertfall det jeg sier til meg selv....) Tror nok dette blir siste gangen, skal være fornøyd når vi blir fire:)

Anonymous poster hash: 3d483...e03

Skrevet

sea bands fungerer ikke, for noe dritt  :huh: Prøv heller ren ingefær eller ingefær tabeletter

Anonymous poster hash: 783d4...72f
Skrevet

snart 7 uker jeg å. kvalm 24/7, svimmel & utrolig oppblåst! håper det roer seg snart. (håpefull første gangs)

Anonymous poster hash: 6d12a...507
Skrevet

sea bands fungerer ikke, for noe dritt  :huh: Prøv heller ren ingefær eller ingefær tabeletter

Anonymous poster hash: 783d4...72f

Er ikke sikkert det er likt for alle da..... Jeg har hvertfall bedre effekt av Sea bands enn jeg hadde av ingefær(som jeg prøvde en ukes tid først), jeg følte meg heller mer uggen av ingefær.

Anonymous poster hash: eaf97...648

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...