Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 ...fra salongbordet? Gutta turna rundt i sofaen tross gjentatte bemerkninger. Ble brått slutt da den ene velta over salongbordet hvor det sto kubbelys og telys og brant. Resultat: stearin over halve bordet og gulvet. Etter at det stivna prøvde jeg 'strykejern og tørkepapir-teknikken'. Det meste av stearinen gikk bort, men nå er det fettflekker av en annen verden. Hvordan få det vekk?  Får helt fnatt av sånn herjing. De slutter når jeg kommer bort og sier skikkelig i fra, men setter i gang igjen så snart jeg er ute av syne. Argh!  Anonymous poster hash: fe02c...670
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Hm, jeg skulle si tørkepapir og strykejern.. men fettflekken tas kanskje av salmiakk?  Anonymous poster hash: fbfac...b46
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Zalo bruker å ta fettflekker  Bare vær helt sikker på at du har fått opp all stearinen, for ellers er det vanskelig å få bort. Anonymous poster hash: 60c55...af4
NormaJean Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Skrev før jeg leste godt nok. Prøvd salmiakk?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Skal prøve å skrubbe med salmiakkvann i morgen, takk for tips. For trøtt nå, hehe... Vandalene er i seng, mor sliten. ;-)  HI  Anonymous poster hash: fe02c...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå