Gå til innhold

når legger deres 2.klassinger seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når dere legger 2.klassinger? Datteren min har en venninne som nok har litt friere tøyler enn min datter... Nå var hun nettopp på døren her, og spurte om min datter kunne komme ut og leke. Jeg synes det er alt for sent å gå ut når klokken er halv åtte...? Datteren vår går på badet i disse tidene, og skal i seng snart..

Er vi for strenge? Det er jo skoledag i morgen..

Anonymous poster hash: 127b2...1f6
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Legger seg 20. Hender vi har besøk så sent men da av de nærmeste naboene som vi kjenner godt

Skrevet

Vår 2.klassing ligger allerede i senga og sover. Han går på badet kl 19, så leser vi litt, synger og han sovner ofte rett etterpå.

Noen syns dette er utrolig tidlig, men han trenger mye søvn, og må opp kl 6.30 slik at vi rekker sfo før vi voksne skal på jobb. Er han på fotballtrening eller -kamp kommer vi senere hjem og han legger seg kanskje først halv ni. Da er han helt i koma om morgenen, og sliter utrolig med konsentrasjonen gjennom alle leksene, osv, så det er tydelig at han trenger all den søvnen han kan få.

Så vi gjør også som deg - det er for sent å skulle ut og leke kl 18.30.

Anonymous poster hash: 5b9fe...8e4

Gjest Julia1984
Skrevet

Min 2 klassing går i dusjen hver kveld kl 19.30. Han sover stort sett innen kl 20 etter litt høytlesing på sengen.

Skrevet

Min 2.klassing legger seg klokken 19.30 på skolekvelder, hun er trøtt som en dupp og sover allerede. Hun har alltid trengt søvnen sin ellers blir hun så utrolig grinete og lei dagen etter at hun er håpløs å ha med å gjøre. Hun ber gjerne om å få legge seg om kvelden, og står opp blid, uthvilt og sulten klokken halv syv om morgenen igjen, skikkelig A-menneske.

Anonymous poster hash: 298c5...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...