Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg fødte et barn i desember i fjor, og fikk tilbake mensen i juni. Etter det har mensen kommet regelmessig, men nå kommer den ikke! Skulle ha fått mensen på tirsdag, dvs jeg er snart en uke for sen. Vi har nesten ikke hatt sex, men jeg vet jo det at en gang holder! Kan mensen bli uregelmessig igjen når jeg fremdeles ammen babyen? Shit! Jeg kan ikke være på tjukka nå!! Anonymous poster hash: ad0e1...49f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Bare en ting å gjøre - kjøp en test! Anonymous poster hash: 87727...1ab
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Er jo litt begrenset hva vi kan hjelpe med. Enten er du gravid eller så er du det ikke. Kjøp en test så finner du det ut. Normalt sett skal ikke mensen bli uregelmessig ut av det blå, men det kan ligge så mange hundre årsaker bak at vi her inne ikke kan gi noen diagnose, beklager.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Men altså, jo, jeg vet jo det da. Lurte bare på om det var vanlig at mensen plutselig ble uregelmessig når man ammet... Men takk for svar uansett. HI Anonymous poster hash: ad0e1...49f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Fant ut av det! Hormonet prolaktin! :) HI Anonymous poster hash: ad0e1...49f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Trodde jeg fant ut av det. Men neida, er visst gravid likevel. Oioioioi! HI Anonymous poster hash: ad0e1...49f
Nodisc Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Trodde jeg fant ut av det. Men neida, er visst gravid likevel. Oioioioi! HI Anonymous poster hash: ad0e1...49f Oisann! Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå