Gå til innhold

Hjelp meg a, damer! Hva skjer??!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte et barn i desember i fjor, og fikk tilbake mensen i juni. Etter det har mensen kommet regelmessig, men nå kommer den ikke! Skulle ha fått mensen på tirsdag, dvs jeg er snart en uke for sen. Vi har nesten ikke hatt sex, men jeg vet jo det at en gang holder!

Kan mensen bli uregelmessig igjen når jeg fremdeles ammen babyen? Shit! Jeg kan ikke være på tjukka nå!!

 

Anonymous poster hash: ad0e1...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en ting å gjøre - kjøp en test!



Anonymous poster hash: 87727...1ab
Skrevet

Er jo litt begrenset hva vi kan hjelpe med. Enten er du gravid eller så er du det ikke. Kjøp en test så finner du det ut. Normalt sett skal ikke mensen bli uregelmessig ut av det blå, men det kan ligge så mange hundre årsaker bak at vi her inne ikke kan gi noen diagnose, beklager. 

Skrevet

Men altså, jo, jeg vet jo det da. Lurte bare på om det var vanlig at mensen plutselig ble uregelmessig når man ammet... Men takk for svar uansett. :) HI

 

Anonymous poster hash: ad0e1...49f

Skrevet

Fant ut av det! Hormonet prolaktin! :):):) HI

 

Anonymous poster hash: ad0e1...49f

Skrevet

Trodde jeg fant ut av det. Men neida, er visst gravid likevel. Oioioioi! HI

 

Anonymous poster hash: ad0e1...49f

Skrevet

Trodde jeg fant ut av det. Men neida, er visst gravid likevel. Oioioioi! HI

Anonymous poster hash: ad0e1...49f

Oisann! Gratulerer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...